1. Využitie
  2. Využitie pre sklad a logistiku

Využitie pre sklad a logistiku

Riešenie pre logistické centrá v sebe združuje riešenia pre samoobslužnú evidenciu vodičov a nákladných vozidiel prostredníctvom dotykového kiosku, systém automatického čítania evidenčných čísiel vozidiel a v neposlednom rade aj prvky prístupového a dochádzkového systému.
]> SOFTPLUS ACSPrístupový modul umožňuje jednoduché overenie prístupu a vďaka použitým technológiám – vrátane ZK kontrolórov a QR čítačiek – je výsledkom rýchle sprístupnenie alebo zamietnutie vstupu.+ Dozvedieť sa viac SOFTPLUS EDODochádzkový modul, ktorý umožňuje vykonávať jednoduchú elektronickú evidenciu a kontrolu dochádzky zamestnancov a ich pracovných aktivít.+ Dozvedieť sa viac SOFTPLUS LogisticKomplexné riešenie pre automatizáciu logistických operácií súvisiacich s registráciou, vjazdom/výjazdom a pohybom nákladných vozidiel v rámci vymedzeného areálu.+ Dozvedieť sa viac SOFTPLUS LPRZoznámte sa sofistikovaným systémom pre automatizáciu riadenia vjazdu/výjazdu vozidiel do/z parkoviska alebo iného areálu, ktorý využíva strojové čítanie registračných značiek vozidiel.+ Dozvedieť sa viac

Komplexné riešenia pre sklady a logistické centrá

Nie je žiadnym prekvapením, že najmä v logistike platí známe príslovie "čas sú peniaze," a preto musia byť všetky procesy nastavené veľmi dôsledne, aby sa dosiahla maximálna efektivita. Naša unikátna modulárna platforma SOFTPLUS má ambíciu stať sa silným nástrojom, ktorý by pomohol prevádzkovateľom logistických centier a skladovacích objektov dosiahnuť požadovanú vysokú efektivitu spojenú so znížením prevádzkových nákladov. Okrem toho naše riešenie prináša pridanú hodnotu v podobe zvýšenia úrovne zabezpečenia v rámci objektu.

Automatizácia

Celý proces je maximálne automatizovaný – od registrácie vozidla až po jeho výjazd z areálu.

Real-time komunikácia

Systém disponuje funkciou, ktorá umožňuje operatívne informovať vodičov nákaldných vozidiel SMS správami.

Úspory

Významné zníženie personálnych nákladov vďaka vysokej miere automatizácie všetkých procesov.

Bezpečnosť

Striktné pravidlá pre vjazd aj výjazd nákladných vozidiel do logistického centra – využitie LPR kamier.

Monitoring

Prebieha dôsledný monitoring vytvorených logistických udalostí a operácií.

Efektivita

Všetko je riadené tak, aby nedochádzalo k zbytočným časovým stratám.

Minimálna chybovosť

Vďaka vysokej miere nasadenia automatizácie do celého procesu sú minimalizované chyby spôsobené ľudským faktorom.

Ekosystém

Platforma Softplu spoľahlivo prepojuje široké spektrum hardwarových aj softwarových produktov.

Súvisiace produkty

Nižšie sú uvedené vybrané produkty a moduly, ktoré odporúčame použiť v rámci riešenia určeného pre sklady a logistické centrá. Kompletná ponuka produktov je oveľa širšia a v prípade potreby je možné ďalšie produkty jednoducho integrovať v rámci platformy SOFTPLUS tak, aby výsledné riešenie maximálne vyhovovalo konkrétnym potrebám zákazníka.

Mám zájem
o návrh řešení zdarma

Prípadové štúdie

Pre lepšiu predstavu o tom, ako naše produkty a riešenia fungujú v reálnych podmienkach, sme pre vás pripravili inšpiratívne prípadové štúdie z rôznych oblastí ľudskej činnosti, kde už bola platforma SOFTPLUS úspešne implementovaná.

Nebojte sa prechodu na elektronický dochádzkový systém

24.10.2024 Řešení pro municipality Řešení pro logistiku Riešenia pre administratívne budovy Riešenia pre nemocnice

Stredne veľká spoločnosť sa rozhodla využiť jedno z mnohých riešení SOFTPLUS na zníženie neúnosnej administratívnej záťaže, súvisiacej so spracovaním dochádzky zamestnancov.

Dozvedieť sa viac

Efektívne riešenie pre logistiku

15.04.2024 Řešení pro logistiku

V logistických centrách to musí bez preháňania odsýpať a nie je priestor pre zbytočné prestoje. Organizácia pohybu vozidiel, tovaru aj súvisiacich dokumentov v rámci logistického centra musí byť precízne nastavená, jasne zrozumiteľná pre všetky články reťazca, a predovšetkým musí byť efektívna. A práve všetky tieto kritériá spĺňa naše riešenie pre logistické centrá.

Dozvedieť sa viac

Důvěřují nám

„

Ing. Barbora Stachovič Vosátková

Home Gym Bratislava/Malacky, konateľka siete

Rozhodli sme sa v našich dvoch existujúcich fitness centrách v Bratislave a Malackách a v ďalšom pripravovanom implementovať riešenie bezobslužného fitness centra. Webová aplikácia a jej front end je prínosom pre návštevníkov našich fitness centier a rovnako zjednodušuje prácu nášmu manažmentu a tímu, ktorý vo fitness centrách pracuje. So systémom sme spokojní a aj preto ho budeme implementovať v ďalšej z našich prevádzok.

„

Igor Schlesinger

AS Trenčín, marketing manažér Senior

V spolupráci so spoločnosťou TSS sme vyvinuli Cashless systému pre úhrady v našom fanúšikovskom portály a jeho ďalších súčastiach. Na zdokonalení a vývoji tohto systému stále spolupracujeme a snažíme sa ho tak zdokonaľovať. Systém prináša našim fanúšikom zvýšenie komfortu pri návšteve na našom štadióne a to už nielen na futbalových zápasoch ale aj na eventoch inej povahy, ktoré vďaka systému vieme organizovať a pozývať na nich našich zákazníkov a fanúšikov.

„

Aleš Tinka

ATIcomp, s. r. o., konateľ spoločnosti

Riešenie z dielne TSS Group, sme graficky upravili a využili za účelom uľahčenia platobných procesov v dealerskej sieti automobilov koncernu VW a pre ďalšie značky. Dané riešenie poskytuje zákazníkom dealerských sietí vyšší komfort a automatizáciu procesu úhrady pri nákupe náhradných dielov a servise svojich vozidiel.

„

Ing. Ján Stolár

Deltech, a. s., projektový manažér

Spolu s našim dlhodobým partnerom v oblasti zabezpečovacích technológií TSS Group sme u nášho zákazníka AMTB Senica nasadili logistické riešenie, ktoré umožňuje odberateľom a dodávateľom prístup do areálu zákazníka a automatizuje niektoré procesy logistiky pri nakládke a vykládke dodávok zákazníka. Riešenie rovnako automatizuje prístup do areálu pre zamestnancov, služby a servisných partnerov zákazníka.

„

Ing. Milan Valent

LYNX, s. r. o., projektový manažér

Oslovili sme nášho dlhodobého partnera s požiadavkou od manažmentu letiska v Košiciach, ktorí hľadali riešenia, zjednodušujúce procesy na letisku. Spoločne sme vymysleli systém, ktorý automatizuje proces pri skenovaní palubných lístkov cestujúcich a tím zrýchľujú procesy pri prechode cez bezpečnostnú kontrolu a následne pri nástupe na palubu lietadla.

„

Maroš Libiak

Sinatra Cigar Room Zvolen, majiteľ klubu

Od známeho z regiónu som sa dozvedel, že existuje riešenie pre bezobslužné fitness centrá. Po konzultácií a následnej úpravy tohto riešenia sme vyvinuli riešenie aj pre náš pánsky klub a môžeme tak prinášať našim zákazníkom a klubovým členom prístup do nášho Cigar roomu aj mimo otváracích hodín so všetkým komfortom, ktorý patrí k našim štandardne ponúkaným službám. My a rovnako naši zákazníci sú tak vždy spokojní.

Nezáväzná
konzultácia

Obráťte sa na náš tím odborníkov a požiadajte o bezplatnú konzultáciu ohľadom implementácie našich technologických riešení. Sme tu, aby sme vám pomohli dosiahnuť vaše obchodné ciele. Kontaktujte nás ešte dnes.

Napíšte nám

Odoslaním súhlasíte so spracovaním osobných údajov.