1. Produkty
  2. SOFTPLUS FIT

SOFTPLUS FIT

Riešenie pre prevádzkovateľov fitness centier, ktorí sa snažia maximalizovať efektivitu a minimalizovať prevádzkové náklady. Ponúkame riešenie, ktoré prepája široké spektrum technológií s ich užívateľmi do jedného online ekosystému, vďaka ktorému nemusí byť v priestoroch fitness centra trvalo prítomný personál a môže byť k dispozícii nonstop.

Prevádzkovanie fitka s vami zacvičiť nemusí

Systém je navrhnutý ako maximálne samoobslužný od prvej registrácie nového užívateľa, po rutinné ovládanie prístupu do priestorov fitness centra, cez rezerváciu termínu cvičenia, až po realizáciu rôznych drobných nákupov (nákupných transakcií) v priestoroch fitness centra, ktoré sú realizované prostredníctvom predajných automatov. Kľúčovým „spojením“ medzi užívateľom a systémom je v tomto prípade unikátny QR kód, ktorým sa užívateľ následne fyzicky identifikuje vo fitness centre (pri vchode do fitnesscentra, pri skrinke na osobné veci, pri nákupe z automatu).

Užívateľ má však k dispozícii aj webové rozhranie a mobilnú aplikáciu, ktoré slúžia napr. na online rezerváciu budúceho termínu cvičenia alebo na doplnenie "kreditu" pre úhradu ďalších služieb. Rovnako tak má webové rozhranie k dispozícii aj správca fitness centra – administrátor systému. V jeho prípade má samozrejme k dispozícii oveľa širšiu paletu funkcií napr. pre správu užívateľov a rezervačného kalendára, reporty a štatistiky o prevádzke fitness centra a pod.

Viacjazyčné rozhranie

Prehľadné používateľské rozhranie ponúka hneď 3 jazykové mutácie.

Technická podpora

Stála technická podpora v režime 24/7 na základe SLA zmluvy.

Samoobslužnosť

V priestoroch fitness centra nemusí byť prítomný personál.

Nonstop prevádzka

Naše riešenie sprístupňuje fitness centrum zákazníkom nepretržite 24/7.

Komplexný systém

Architektúra systému umožňuje pripojiť široké spektrum zariadení.

Online správa

Zákazník aj správa fitness centra majú k dispozícii intuitívne webové rozhranie.

Výhody riešenia

Využívanie nášho inovatívneho riešenia pre bezobslužné fitnesscentrum môže vám a vášmu podnikaniu priniesť celý rad rôznych výhod a úžitkov. Predstavujeme vám tie najdôležitejšie.

Automatizácia

Minimálne nároky na počet zamestnancov priamo na mieste. Vďaka automatizácií môže byť otvorené prakticky nonstop, pri zachovaní všetkého komfortu pre klienta.

Bezpečnosť

Prístup majú iba registrované osoby a vďaka QR kódom je preukázateľné, kedy osoba do priestorov vstúpila a kedy ich opustila. Systém je možné navyše prepojiť s kamerovým systémom.

Dostupnosť služieb 24/7

Vďaka online webovému rozhraniu a mobilnej aplikácií, sú služby a informácie o fitness centre dostupné klientom aj jeho správcovi alebo prevádzkovateľovi.

Komfort klientov

Odpadá komunikácia s recepciou a zákazník má vopred informáciu o obsadenosti – nehrozí, že dorazí do preplnených priestorov, kde bude čakať na uvoľnenie posilňovacieho stroja.

Individualizácia

Vzhľad aj funkcionalitu systému je možné upraviť podľa požiadaviek zákazníka tak, aby presne vyhovoval potrebám jeho zákazníkov a jeho samotného.

Výhody pre majiteľov fitness centier
 

  • Vďaka použitiu QR kódov odpadajú starosti s ďalšími bezkontaktnými kartami, čipmi a ich prípadnými stratami či poškodeniami.
  • Všetky platby prebiehajú online, to znamená, že vo fitnescentre nie je potrebné mať pokladnicu a príslušný personál.
  • Členovia vášho fitness centra budú mať prístup k rezerváciam a platbám cez mobilnú aplikáciu alebo webové rozhranie, pričom všade bude prezentovaná značka vášho fitnescentra.
  • Administratívne rozhranie je webové a responzívne, takže pripojenie je možné takmer z akéhokoľvek zariadenia.
  • Administrátor dokáže spravovať tréningy, užívateľov, ale napríklad aj zľavové skupiny. Rovnako tak môže kontrolovať a prípadne aj vyexportovať všetky transakcie.
  • Možnosť fungovať ako nepretržitá prevádzka prináša ZVÝŠENIE VÝNOSOV Z FITNESS CENTRA.
  • Plná automatizácia a bezobslužnosť systému zabezpečí zníženie mzdových nákladov (napr. nie je nutná prítomnosť personálu recepcie).
    Eliminácia ,,čiernych“ vstupov do fitnescentra.
  • Predaj výživových doplnkov, proteínov, balených iontových nápojov a ďalšieho občerstvenia je zabezpečený cez predajné automaty, čo prináša nielen úsporu mzdových nákladov, úsportu miesta, ale aj 24-hodinovú disponibilitu.
  • Riešenie podporuje dodržiavanie vysokých hygienických štandardov.
  • V závislosti od veľkosti fitnescentra môže byť návratnosť investícií do systému aj za menej ako 6 mesiacov.
     
fit
fit

Výhody pre členov fitnescentra
 

  • Unikátny osobný QR kód je k dispozícií v mobilnej aplikácií alebo v e-maile.
  • Možnosť prostredníctvom QR kódu si zakúpiť na mieste občerstvenie z automatov v priestoroch prevádzky.
  • Rezervácie na tréningy a cvičenia prebiehajú online v prehľadnom kalendári.
  • Kredit je možné dobíjať tromi spôsobmi:
  1. hotovosťou v automate,
  2. platobným terminálom vo fitnescentre,
  3. alebo cez internetbanking.
  • Užívateľské rozhranie je webové a responzívne, takže pripojenie je možné takmer z akéhokoľvek desktopu alebo mobilného zariadenia.
  • Riešenie podporuje dodržiavanie vysokých hygienických štandardov.
  • Možnosť využívať služby fitness centra NONSTOP.
     

Mobilná aplikácia 
 

  • prehľad o užívateľovi
  • prístupový QR kód
  • informácia o počte vstupov
  • platnosti permanentky
  • výška kreditu

 

https://www.softplus.cz/media/produkty/google-play.png
https://www.softplus.cz/media/produkty/app-store.png
fit

Ako to funguje?

Používanie bezobslužného fitnesscentra je naozaj jednoduché, bezpečné a užívateľsky prívetivé. Fungovanie prezentovaného riešenia popisujeme v šiestich základných krokoch.

Registrácia účtu

Zákaznícky účet je možné vytvoriť online alebo v mieste, pred vstupom do fitness centra

QR kód

V rámci registrácie obdrží zákazník e-mailom unikátny identifikačný QR kód.

Dobitie kreditu

Dobitie kreditu môže zákazník uhradiť kartou online alebo v hotovosti

Zakúpenie vstupov

Zákazník si online zakúpi jednorazový vstup alebo permanentku

Rezervácia tréningu

Zákazník sa môže pomocou online rozhrania prihlásiť na skupinové tréningy.

Návšteva fitka

Zákazník využíva svoj QR kód na vstup do priestorov alebo otváranie skrinky

fit

 

 

Mám záujem
o návrh riešenia zadarmo

Prípadové štúdie

Pre lepšiu predstavu o tom, ako naše produkty a riešenia fungujú v reálnych podmienkach, sme pre vás pripravili inšpiratívne prípadové štúdie z rôznych oblastí ľudskej činnosti, kde už bola platforma SOFTPLUS úspešne implementovaná.

Zacvičte so zbytočnými nákladmi

08.04.2024 Riešenie pre šport a rekreáciu Řešení pro municipality Řešení pro logistiku Riešenia pre nemocnice

Prinášame riešenie, ktoré umožňuje prevádzkovať fitness centrum prakticky nonstop, avšak s minimálnymi až nulovými nákladmi na personálne zaistenie jeho prevádzky. Nasledujúce riadky vám o našom systéme a jeho širokých možnostiach prezradia viac – rozhodne stoja za vašu pozornosť.

Dozvedieť sa viac

Dôverujú nám

„

Ing. Barbora Stachovič Vosátková

Home Gym Bratislava/Malacky, konateľka siete

Rozhodli sme sa v našich dvoch existujúcich fitness centrách v Bratislave a Malackách a v ďalšom pripravovanom implementovať riešenie bezobslužného fitness centra. Webová aplikácia a jej front end je prínosom pre návštevníkov našich fitness centier a rovnako zjednodušuje prácu nášmu manažmentu a tímu, ktorý vo fitness centrách pracuje. So systémom sme spokojní a aj preto ho budeme implementovať v ďalšej z našich prevádzok.

„

Igor Schlesinger

AS Trenčín, marketing manažér Senior

V spolupráci so spoločnosťou TSS sme vyvinuli Cashless systému pre úhrady v našom fanúšikovskom portály a jeho ďalších súčastiach. Na zdokonalení a vývoji tohto systému stále spolupracujeme a snažíme sa ho tak zdokonaľovať. Systém prináša našim fanúšikom zvýšenie komfortu pri návšteve na našom štadióne a to už nielen na futbalových zápasoch ale aj na eventoch inej povahy, ktoré vďaka systému vieme organizovať a pozývať na nich našich zákazníkov a fanúšikov.

„

Aleš Tinka

ATIcomp, s. r. o., konateľ spoločnosti

Riešenie z dielne TSS Group, sme graficky upravili a využili za účelom uľahčenia platobných procesov v dealerskej sieti automobilov koncernu VW a pre ďalšie značky. Dané riešenie poskytuje zákazníkom dealerských sietí vyšší komfort a automatizáciu procesu úhrady pri nákupe náhradných dielov a servise svojich vozidiel.

„

Ing. Ján Stolár

Deltech, a. s., projektový manažér

Spolu s našim dlhodobým partnerom v oblasti zabezpečovacích technológií TSS Group sme u nášho zákazníka AMTB Senica nasadili logistické riešenie, ktoré umožňuje odberateľom a dodávateľom prístup do areálu zákazníka a automatizuje niektoré procesy logistiky pri nakládke a vykládke dodávok zákazníka. Riešenie rovnako automatizuje prístup do areálu pre zamestnancov, služby a servisných partnerov zákazníka.

„

Ing. Milan Valent

LYNX, s. r. o., projektový manažér

Oslovili sme nášho dlhodobého partnera s požiadavkou od manažmentu letiska v Košiciach, ktorí hľadali riešenia, zjednodušujúce procesy na letisku. Spoločne sme vymysleli systém, ktorý automatizuje proces pri skenovaní palubných lístkov cestujúcich a tím zrýchľujú procesy pri prechode cez bezpečnostnú kontrolu a následne pri nástupe na palubu lietadla.

„

Maroš Libiak

Sinatra Cigar Room Zvolen, majiteľ klubu

Od známeho z regiónu som sa dozvedel, že existuje riešenie pre bezobslužné fitness centrá. Po konzultácií a následnej úpravy tohto riešenia sme vyvinuli riešenie aj pre náš pánsky klub a môžeme tak prinášať našim zákazníkom a klubovým členom prístup do nášho Cigar roomu aj mimo otváracích hodín so všetkým komfortom, ktorý patrí k našim štandardne ponúkaným službám. My a rovnako naši zákazníci sú tak vždy spokojní.

Nezáväzná
konzultácia

Obráťte sa na náš tím odborníkov a požiadajte o bezplatnú konzultáciu ohľadom implementácie našich technologických riešení. Sme tu, aby sme vám pomohli dosiahnuť vaše obchodné ciele. Kontaktujte nás ešte dnes.

Napíšte nám

Odoslaním súhlasíte so spracovaním osobných údajov.