Sme medzinárodná spoločnosť, ktorá sa v oblasti zabezpečovacích technológií pohybuje už viac ako 20 rokov. V našej ponuke sú produkty na najvyššej technologickej úrovni, ktoré sú vyrobené svetovými lídrami vo svojom obore. K zákazníkom pristupujeme individuálne a snažíme sa vždy nájsť riešenie vyhovujúce presne ich konkrétnym požiadavkám a integračná platforma SOFTPLUS je toho jasným dôkazom.
Sme významným B2B distribútorom v oblasti špičkových bezpečnostných technológií. Spoločnosť TSS Group má tri samostatné divízie, ktoré sa venujú zabezpečeniu vozidiel a autopríslušenstva, ďalej GPS monitoringu a v neposlednom rade zabezpečeniu objektov.
Vďaka mnohoročným skúsenostiam a tesnému kontaktu našich technických špecialistov a vývojárov s praxou, ktorý sa odohráva prakticky na dennej báze, sme dostatočne erudovaní na hľadanie riešení "ušitých" našim zákazníkom na mieru. Významný benefit pre nášho zákazníka však tkvie práve v prepojení zavedeného B2B distribútora spolupracujúceho priamo s výrobcami a skúseného vývojára, čo vo výsledku výrazne skracuje dobu realizácie každého projektu a zvyšuje kvalitu jeho návrhu.
Riadky vyššie výborne reflektujú dlhodobú víziu našej spoločnosti, ktorá si vytýčila za cieľ poskytovať zákazníkom komplexné riešenie a byť ich stabilným a dôveryhodným partnerom v oblasti zabezpečovacích technológií.
Pre lepšiu predstavu o tom, ako naše produkty a riešenia fungujú v reálnych podmienkach, sme pre vás pripravili inšpiratívne prípadové štúdie z rôznych oblastí ľudskej činnosti, kde už bola platforma SOFTPLUS úspešne implementovaná.
Mnoho firiem hľadá spôsoby, ako uľahčiť svojim zamestnancom objednávanie a výdaj obedov a zároveň získať cenné informácie o ich preferenciách. Moderné stravovacie systémy ponúkajú komplexné riešenie, ktoré automatizujú procesy, zvyšujú efektivitu a zlepšujú kvalitu stravovacích služieb. Vďaka intuitívnemu rozhraniu pre zamestnancov a pokročilým nástrojom na správu stravovania môžu spoločnosti výrazne zlepšiť spokojnosť svojich zamestnancov a zároveň optimalizovať náklady. V nasledujúcom texte sa bližšie pozrieme na konkrétny príklad implementácie moderného stravovacieho systému a jeho prínosy pre spoločnosť.
Mnohé múzeá sa s narastajúcou popularitou často stretávajú s výzvami súvisiacimi s efektívnym riadením vstupov, kontrolou prístupu a spracovaním údajov o návštevnosti. Tradičné manuálne spracovanie vstupeniek už nezvláda uspokojiť potreby moderného múzea, čo vedie k dlhým radom, nespokojnosti návštevníkov a nedostatočnej informovanosti manažmentu. Aby bolo možné zlepšiť úroveň poskytovaných služieb a zvýšiť efektivitu, padne logicky rozhodnutie implementovať pokročilý softvérový vstupenkový systém. Tento systém musí ideálne zaistiť nielen rýchle a spoľahlivé odbavenie návštevníkov, ale aj poskytovať detailné štatistiky predaja a návštevnosti, čo by malo umožniť lepšie strategické plánovanie.
Obráťte sa na náš tím odborníkov a požiadajte o bezplatnú konzultáciu ohľadom implementácie našich technologických riešení. Sme tu, aby sme vám pomohli dosiahnuť vaše obchodné ciele. Kontaktujte nás ešte dnes.