1. O nás

O nás

Sme medzinárodná spoločnosť, ktorá sa v oblasti zabezpečovacích technológií pohybuje už viac ako 20 rokov. V našej ponuke sú produkty na najvyššej technologickej úrovni, ktoré sú vyrobené svetovými lídrami vo svojom obore. K zákazníkom pristupujeme individuálne a snažíme sa vždy nájsť riešenie vyhovujúce presne ich konkrétnym požiadavkám a integračná platforma SOFTPLUS je toho jasným dôkazom.

Kto sme?

Sme významným B2B distribútorom v oblasti špičkových bezpečnostných technológií. Spoločnosť TSS Group má tri samostatné divízie, ktoré sa venujú zabezpečeniu vozidiel a autopríslušenstva, ďalej GPS monitoringu a v neposlednom rade zabezpečeniu objektov.

Vďaka mnohoročným skúsenostiam a tesnému kontaktu našich technických špecialistov a vývojárov s praxou, ktorý sa odohráva prakticky na dennej báze, sme dostatočne erudovaní na hľadanie riešení "ušitých" našim zákazníkom na mieru. Významný benefit pre nášho zákazníka však tkvie práve v prepojení zavedeného B2B distribútora spolupracujúceho priamo s výrobcami a skúseného vývojára, čo vo výsledku výrazne skracuje dobu realizácie každého projektu a zvyšuje kvalitu jeho návrhu.

Riadky vyššie výborne reflektujú dlhodobú víziu našej spoločnosti, ktorá si vytýčila za cieľ poskytovať zákazníkom komplexné riešenie a byť ich stabilným a dôveryhodným partnerom v oblasti zabezpečovacích technológií.

20 rokov skúseností

2002

Založenie spoločnosti

História sa začala písať v roku 2002, kedy v slovenskej Dubnici uzrela svetlo sveta spoločnosť SOFTPLUS. Tá sa v úplných začiatkoch venovala distribúcii autoalarmov a autopríslušenstva a vzhľadom na dosiahnuté úspechy si svoje miesto na českom trhu našla už v roku 2004, pričom svoje obchodné aktivity postupne rozširovala aj do ďalších európskych krajín.

2006

Zabezpečenie objektov

V tomto roku bola založená divízia Zabezpečenia objektov a vďaka jej aktivitám a úspechom nabral progresívny rozvoj našej spoločnosti úplne novú dynamiku. V nasledujúcich rokoch bola rozšírená sieť našich pobočiek v Česku aj na Slovensku a tiež bolo nadviazané nejedno významné obchodné partnerstvo s kľúčovými výrobcami bezpečnostných technológií.

2014

Stabilita

Spoločnosť si vydobyla významnú, a predovšetkým stabilnú, pozíciu na trhu a aj v tomto období ďalej rástla. Kvôli zvyšujúcim sa nárokom na kapacitu skladovacích priestorov a prirodzenému rozširovaniu tímu zamestnancov sa spoločnosť presťahovala do nového sídla v Dubnici nad Váhom, kde sídli doteraz. V nasledujúcom roku 2015 boli otvorené aj pobočky v Brne a Bratislave.

2018

Rast

Aj toto obdobie sa nieslo v duchu ďalšieho rastu. Priebežne bolo rozširované produktové portfólio, zvyšoval sa počet zamestnancov a pobočiek - v tomto prípade pribudla pobočka v Ostrave. V roku 2017 sme prevzali ocenenie Hewlett Packard Enterprise partnera za rok 2016 a v súťaži Podnikateľ roku 2018 sme sa na Slovensku prebojovali medzi štyroch finalistov.

2024

Budúcnosť

Patríme medzi hlavných distribútorov zabezpečovacích technológií na slovenskom a českom trhu aj vďaka vysoko profesionálnemu a prozákazníckemu tímu zamestnancov. Bezpečnostné riešenie dodávame pre veľké projekty, ale aj pre menšie inštalácie. Nie sme „iba“ dodávateľ tovaru, ale našim zákazníkom pripravujeme komplexné riešenie „na kľúč“.

Dôverujú nám

„

Ing. Barbora Stachovič Vosátková

Home Gym Bratislava/Malacky, konateľka siete

Rozhodli sme sa v našich dvoch existujúcich fitness centrách v Bratislave a Malackách a v ďalšom pripravovanom implementovať riešenie bezobslužného fitness centra. Webová aplikácia a jej front end je prínosom pre návštevníkov našich fitness centier a rovnako zjednodušuje prácu nášmu manažmentu a tímu, ktorý vo fitness centrách pracuje. So systémom sme spokojní a aj preto ho budeme implementovať v ďalšej z našich prevádzok.

„

Igor Schlesinger

AS Trenčín, marketing manažér Senior

V spolupráci so spoločnosťou TSS sme vyvinuli Cashless systému pre úhrady v našom fanúšikovskom portály a jeho ďalších súčastiach. Na zdokonalení a vývoji tohto systému stále spolupracujeme a snažíme sa ho tak zdokonaľovať. Systém prináša našim fanúšikom zvýšenie komfortu pri návšteve na našom štadióne a to už nielen na futbalových zápasoch ale aj na eventoch inej povahy, ktoré vďaka systému vieme organizovať a pozývať na nich našich zákazníkov a fanúšikov.

„

Aleš Tinka

ATIcomp, s. r. o., konateľ spoločnosti

Riešenie z dielne TSS Group, sme graficky upravili a využili za účelom uľahčenia platobných procesov v dealerskej sieti automobilov koncernu VW a pre ďalšie značky. Dané riešenie poskytuje zákazníkom dealerských sietí vyšší komfort a automatizáciu procesu úhrady pri nákupe náhradných dielov a servise svojich vozidiel.

„

Ing. Ján Stolár

Deltech, a. s., projektový manažér

Spolu s našim dlhodobým partnerom v oblasti zabezpečovacích technológií TSS Group sme u nášho zákazníka AMTB Senica nasadili logistické riešenie, ktoré umožňuje odberateľom a dodávateľom prístup do areálu zákazníka a automatizuje niektoré procesy logistiky pri nakládke a vykládke dodávok zákazníka. Riešenie rovnako automatizuje prístup do areálu pre zamestnancov, služby a servisných partnerov zákazníka.

„

Ing. Milan Valent

LYNX, s. r. o., projektový manažér

Oslovili sme nášho dlhodobého partnera s požiadavkou od manažmentu letiska v Košiciach, ktorí hľadali riešenia, zjednodušujúce procesy na letisku. Spoločne sme vymysleli systém, ktorý automatizuje proces pri skenovaní palubných lístkov cestujúcich a tím zrýchľujú procesy pri prechode cez bezpečnostnú kontrolu a následne pri nástupe na palubu lietadla.

„

Maroš Libiak

Sinatra Cigar Room Zvolen, majiteľ klubu

Od známeho z regiónu som sa dozvedel, že existuje riešenie pre bezobslužné fitness centrá. Po konzultácií a následnej úpravy tohto riešenia sme vyvinuli riešenie aj pre náš pánsky klub a môžeme tak prinášať našim zákazníkom a klubovým členom prístup do nášho Cigar roomu aj mimo otváracích hodín so všetkým komfortom, ktorý patrí k našim štandardne ponúkaným službám. My a rovnako naši zákazníci sú tak vždy spokojní.

Mám záujem
o návrh riešenia zadarmo

Prípadové štúdie

Pre lepšiu predstavu o tom, ako naše produkty a riešenia fungujú v reálnych podmienkach, sme pre vás pripravili inšpiratívne prípadové štúdie z rôznych oblastí ľudskej činnosti, kde už bola platforma SOFTPLUS úspešne implementovaná.

Stravovací systém pre zamestnancov

15.04.2024

Mnoho firiem hľadá spôsoby, ako uľahčiť svojim zamestnancom objednávanie a výdaj obedov a zároveň získať cenné informácie o ich preferenciách. Moderné stravovacie systémy ponúkajú komplexné riešenie, ktoré automatizujú procesy, zvyšujú efektivitu a zlepšujú kvalitu stravovacích služieb. Vďaka intuitívnemu rozhraniu pre zamestnancov a pokročilým nástrojom na správu stravovania môžu spoločnosti výrazne zlepšiť spokojnosť svojich zamestnancov a zároveň optimalizovať náklady. V nasledujúcom texte sa bližšie pozrieme na konkrétny príklad implementácie moderného stravovacieho systému a jeho prínosy pre spoločnosť.

Dozvedieť sa viac

Implementácia riešení Softplus Ticketing v prevádzke múzea

15.04.2024 Riešenie služieb a reatilu

Mnohé múzeá sa s narastajúcou popularitou často stretávajú s výzvami súvisiacimi s efektívnym riadením vstupov, kontrolou prístupu a spracovaním údajov o návštevnosti. Tradičné manuálne spracovanie vstupeniek už nezvláda uspokojiť potreby moderného múzea, čo vedie k dlhým radom, nespokojnosti návštevníkov a nedostatočnej informovanosti manažmentu. Aby bolo možné zlepšiť úroveň poskytovaných služieb a zvýšiť efektivitu, padne logicky rozhodnutie implementovať pokročilý softvérový vstupenkový systém. Tento systém musí ideálne zaistiť nielen rýchle a spoľahlivé odbavenie návštevníkov, ale aj poskytovať detailné štatistiky predaja a návštevnosti, čo by malo umožniť lepšie strategické plánovanie.

Dozvedieť sa viac

Nezáväzná
konzultácia

Obráťte sa na náš tím odborníkov a požiadajte o bezplatnú konzultáciu ohľadom implementácie našich technologických riešení. Sme tu, aby sme vám pomohli dosiahnuť vaše obchodné ciele. Kontaktujte nás ešte dnes.

Napíšte nám

Odoslaním súhlasíte so spracovaním osobných údajov.