Prístupový modul dovoľuje vďaka použitým technológiám – okrem iného kontrolérom a QR čítačkám – vykonávať rýchle overenie prístupových oprávnení. Výsledkom je potom okamžité umožnenie alebo zamietnutie vstupu.
Softvér pracuje s kontrolórmi, ktoré umožňujú vykonávať základné spracovanie prístupu do objektu. Systém umožňuje online monitoring, správu užívateľov, nastavenie rôznych úrovní prístupu a časových zón. Prístup môže byť povolený na základe vyhodnotenia užívateľov, QR kódu, RFID karty alebo zadaného PIN kódu. Licencovanie softvéru sa odvíja od počtu prístupových bodov (čítačiek).
Autentizácia užívateľov, obmedzenie neoprávneného prístupu.
Záznamy o vstupoch, prehľad o správaní užívateľov.
Nastavenie rôznych úrovní prístupov pre rôzne užívateľské role, jednoduchá aktualizácia oprávnení a úrovne prístupu.
Správa prístupových práv z jedného centrálneho miesta, rýchla zmena oprávnení.
Architektúra umožňujúca prepojenia s ďalšími modulmi.
Možnosť prepínania jazykov.
SOFTPLUS ACS predstavuje univerzálne riešenie pre všetky projekty, kde je kladený dôraz na vysokú úroveň zabezpečenia prístupu do objektu alebo jeho časti. Systém je možné navrhnúť veľmi flexibilne na mieru stráženého objektu a podľa konkrétnych požiadaviek zadávateľa.
Mestám a obciam vieme ponúknuť celú radu zaujímavých produktov, ktoré je možné v praxi zaviesť samostatne alebo ich vzájomne prepojiť do väčšieho funkčného celku.
Správa skladovacích kapacít a všeobecne logistika vyžadujú precízne spracované procesy. Naše produkty prinášajú vysokú mieru automatizácie a redukujú chybovosť na minimum.
Prevádzkujete športové alebo rekreačné zariadenie a hľadáte moderné riešenia, ktoré zefektívnia vaše podnikanie a priniesli by viac konfortu vašim zákazníkom? Potom ste na správnom mieste.
Pre lepšiu predstavu o tom, ako naše produkty a riešenia fungujú v reálnych podmienkach, sme pre vás pripravili inšpiratívne prípadové štúdie z rôznych oblastí ľudskej činnosti, kde už bola platforma Softplus úspešne implementovaná.
Mnohé múzeá sa s narastajúcou popularitou často stretávajú s výzvami súvisiacimi s efektívnym riadením vstupov, kontrolou prístupu a spracovaním údajov o návštevnosti. Tradičné manuálne spracovanie vstupeniek už nezvláda uspokojiť potreby moderného múzea, čo vedie k dlhým radom, nespokojnosti návštevníkov a nedostatočnej informovanosti manažmentu. Aby bolo možné zlepšiť úroveň poskytovaných služieb a zvýšiť efektivitu, padne logicky rozhodnutie implementovať pokročilý softvérový vstupenkový systém. Tento systém musí ideálne zaistiť nielen rýchle a spoľahlivé odbavenie návštevníkov, ale aj poskytovať detailné štatistiky predaja a návštevnosti, čo by malo umožniť lepšie strategické plánovanie.
Automatizácia a zjednodušenie procesu odbavenia nákladných vozidiel prichádzajúcich do logistického areálu, vďaka nasadeniu nového riešenia so samoobslužným kioskom využívajúcim platformu SOFTPLUS.
Obráťte sa na náš tím odborníkov a požiadajte o bezplatnú konzultáciu ohľadom implementácie našich technologických riešení. Sme tu, aby sme vám pomohli dosiahnuť vaše obchodné ciele. Kontaktujte nás ešte dnes.