1. Produkty
  2. SOFTPLUS ACS

SOFTPLUS ACS

Prístupový modul dovoľuje vďaka použitým technológiám – okrem iného kontrolérom a QR čítačkám – vykonávať rýchle overenie prístupových oprávnení. Výsledkom je potom okamžité umožnenie alebo zamietnutie vstupu.

Kľúče? Odteraz už len digitálne!

Softvér pracuje s kontrolórmi, ktoré umožňujú vykonávať základné spracovanie prístupu do objektu. Systém umožňuje online monitoring, správu užívateľov, nastavenie rôznych úrovní prístupu a časových zón. Prístup môže byť povolený na základe vyhodnotenia užívateľov, QR kódu, RFID karty alebo zadaného PIN kódu. Licencovanie softvéru sa odvíja od počtu prístupových bodov (čítačiek).

Bezpečnosť

Autentizácia užívateľov, obmedzenie neoprávneného prístupu.

Monitoring

Záznamy o vstupoch, prehľad o správaní užívateľov.

Flexibilita

Nastavenie rôznych úrovní prístupov pre rôzne užívateľské role, jednoduchá aktualizácia oprávnení a úrovne prístupu.

Centrálne riadenie

Správa prístupových práv z jedného centrálneho miesta, rýchla zmena oprávnení.

Integrácia s inými modulmi

Architektúra umožňujúca prepojenia s ďalšími modulmi.

Viacjazykové rozhrania

Možnosť prepínania jazykov.

Výhody pre majiteľov a prevádzkovateľov
 

  • Zvýšenie bezpečnosti a ochrany majetku.
  • Vhodné pre organizácie, podniky alebo inštitúcie, ktoré vyžadujú kontrolu vstupu osôb do určitých lokalít.
  • Flexibilita a kontrola: Užívateľom môžu byť priradené oprávnenia na základe rôznych kritérií (napr. času, miesta, typu prístupu), čo umožňuje prispôsobiť oprávnenia k vstupu presne podľa potrieb organizácie.
  • Jednoduchý monitoring: Prístupový systém umožňuje sledovať, kto a kedy vstúpil do konkrétnych priestorov, čo uľahčuje neskorší audit a vyhodnocovanie bezpečnostných incidentov.
  • Úspora nákladov: Automatizácia riadenia prístupu môže znížiť nároky na prítomnosť pracovníkov bezpečnostnej agentúry a minimalizovať tak náklady na zabezpečenie.
  • Zvýšenie efektivity: Rýchly a efektívny spôsob, ako uľahčiť vstup zamestnancom, zákazníkom alebo dodávateľom, čím sa znížia čakacie doby a zlepší sa priepustnosť pre osoby.
  • Integrácia s inými systémami: Prístupový systém je možné integrovať s inými bezpečnostnými systémami, ako sú kamerové systémy (CCTV) alebo zabezpečovacie systémy (PZTS), čím dochádza k ďalšiemu zvýšeniu úrovne bezpečnostnej infraštruktúry.
  • Možnosť vzdialeného ovládania: Systém umožňuje diaľkovú správu prístupových práv, čo je praktické a efektívne riešenie pre firmy pôsobiace na viacerých lokalitách.
  • Rýchla reakcia: V prípade výskytu bezpečnostného incidentu je možné rýchlo zablokovať oprávnenia pre vstup určitým osobám alebo skupinám osôb.
     
acs
acs

Výhody pre užívateľov
 

  • Jednoduchšie ovládanie: Prístupový systém na báze napr. odtlačok prstu umožňuje užívateľom jednoduchú a rýchlu identifikáciu bez nutnosti stále nosiť klasické kľúče alebo karty.
  • Flexibilita: Systém umožňuje nastaviť rôzne úrovne prístupu pre rôznych užívateľov. Zatiaľ čo zamestnanci z výrobnej časti môžu mať prístup iba do určitých častí budovy, management môže mať širšie oprávnenia na vstup.
  • Pohodlie a časová úspora: Užívateľ nemusí hľadať kľúče alebo sa obávať ich straty. Rýchly prístup do priestorov šetrí čas, najmä v prostrediach s častým používaním rôznych vstupných bodov.

Ako to funguje?

Evidencia užívateľov

Akonáhle sú nainštalované kontroléry ACS a súvisiaci softvér, môže si obsluha systému zaevidovať užívateľov a/alebo návštevníkov, zanesú do systému spravované dvere alebo skupiny dverí a vytvoriť požadované úrovne prístupov vrátane časových zón.

Priradenie identifikátorov

Následne je každému užívateľovi v systéme priradený jedinečný identifikátor, ktorý mu umožní vstup. Môže ísť o RFID kartu, QR alebo PIN kód.

Offline synchronizácia

V prípade offline synchronizácie kontrolérov na pozadí bez zásahu užívateľa môžu koncové zariadenia rozhodovať o vstupe v prípade výpadku spojenia.

Vstup do objektu

Systém potom na základe vyhodnotenia poskytnutej identifikácie užívateľa (napr. po priložení karty) umožní alebo zamietne vstup do objektu.

Kontrola dochádzky

Pracovník obsluhy môže prostredníctvom online systému kontrolovať prítomnosť zamestnancov.

Vyhodnotenie logov

Všetky pokusy o prístup sú zaznamenané do tzv. Logov, čo umožňuje provádet spätné vyhodnocovanie a audit. V prípade potreby je tak možné analyzovať kto, kedy a aký prístup získal alebo sa oň pokúsil.

acs

Mám záujem
o návrh riešenia zadarmo

Prípadové štúdie

Pre lepšiu predstavu o tom, ako naše produkty a riešenia fungujú v reálnych podmienkach, sme pre vás pripravili inšpiratívne prípadové štúdie z rôznych oblastí ľudskej činnosti, kde už bola platforma Softplus úspešne implementovaná.

Implementácia riešení Softplus Ticketing v prevádzke múzea

15.04.2024 Riešenie služieb a reatilu

Mnohé múzeá sa s narastajúcou popularitou často stretávajú s výzvami súvisiacimi s efektívnym riadením vstupov, kontrolou prístupu a spracovaním údajov o návštevnosti. Tradičné manuálne spracovanie vstupeniek už nezvláda uspokojiť potreby moderného múzea, čo vedie k dlhým radom, nespokojnosti návštevníkov a nedostatočnej informovanosti manažmentu. Aby bolo možné zlepšiť úroveň poskytovaných služieb a zvýšiť efektivitu, padne logicky rozhodnutie implementovať pokročilý softvérový vstupenkový systém. Tento systém musí ideálne zaistiť nielen rýchle a spoľahlivé odbavenie návštevníkov, ale aj poskytovať detailné štatistiky predaja a návštevnosti, čo by malo umožniť lepšie strategické plánovanie.

Dozvedieť sa viac

Manažment nákladných vozidiel v logistickom areáli

15.04.2024 Řešení pro logistiku Riešenia pre administratívne budovy Riešenie služieb a reatilu

Automatizácia a zjednodušenie procesu odbavenia nákladných vozidiel prichádzajúcich do logistického areálu, vďaka nasadeniu nového riešenia so samoobslužným kioskom využívajúcim platformu SOFTPLUS.

Dozvedieť sa viac

Dôverujú nám

„

Ing. Barbora Stachovič Vosátková

Home Gym Bratislava/Malacky, konateľka siete

Rozhodli sme sa v našich dvoch existujúcich fitness centrách v Bratislave a Malackách a v ďalšom pripravovanom implementovať riešenie bezobslužného fitness centra. Webová aplikácia a jej front end je prínosom pre návštevníkov našich fitness centier a rovnako zjednodušuje prácu nášmu manažmentu a tímu, ktorý vo fitness centrách pracuje. So systémom sme spokojní a aj preto ho budeme implementovať v ďalšej z našich prevádzok.

„

Igor Schlesinger

AS Trenčín, marketing manažér Senior

V spolupráci so spoločnosťou TSS sme vyvinuli Cashless systému pre úhrady v našom fanúšikovskom portály a jeho ďalších súčastiach. Na zdokonalení a vývoji tohto systému stále spolupracujeme a snažíme sa ho tak zdokonaľovať. Systém prináša našim fanúšikom zvýšenie komfortu pri návšteve na našom štadióne a to už nielen na futbalových zápasoch ale aj na eventoch inej povahy, ktoré vďaka systému vieme organizovať a pozývať na nich našich zákazníkov a fanúšikov.

„

Aleš Tinka

ATIcomp, s. r. o., konateľ spoločnosti

Riešenie z dielne TSS Group, sme graficky upravili a využili za účelom uľahčenia platobných procesov v dealerskej sieti automobilov koncernu VW a pre ďalšie značky. Dané riešenie poskytuje zákazníkom dealerských sietí vyšší komfort a automatizáciu procesu úhrady pri nákupe náhradných dielov a servise svojich vozidiel.

„

Ing. Ján Stolár

Deltech, a. s., projektový manažér

Spolu s našim dlhodobým partnerom v oblasti zabezpečovacích technológií TSS Group sme u nášho zákazníka AMTB Senica nasadili logistické riešenie, ktoré umožňuje odberateľom a dodávateľom prístup do areálu zákazníka a automatizuje niektoré procesy logistiky pri nakládke a vykládke dodávok zákazníka. Riešenie rovnako automatizuje prístup do areálu pre zamestnancov, služby a servisných partnerov zákazníka.

„

Ing. Milan Valent

LYNX, s. r. o., projektový manažér

Oslovili sme nášho dlhodobého partnera s požiadavkou od manažmentu letiska v Košiciach, ktorí hľadali riešenia, zjednodušujúce procesy na letisku. Spoločne sme vymysleli systém, ktorý automatizuje proces pri skenovaní palubných lístkov cestujúcich a tím zrýchľujú procesy pri prechode cez bezpečnostnú kontrolu a následne pri nástupe na palubu lietadla.

„

Maroš Libiak

Sinatra Cigar Room Zvolen, majiteľ klubu

Od známeho z regiónu som sa dozvedel, že existuje riešenie pre bezobslužné fitness centrá. Po konzultácií a následnej úpravy tohto riešenia sme vyvinuli riešenie aj pre náš pánsky klub a môžeme tak prinášať našim zákazníkom a klubovým členom prístup do nášho Cigar roomu aj mimo otváracích hodín so všetkým komfortom, ktorý patrí k našim štandardne ponúkaným službám. My a rovnako naši zákazníci sú tak vždy spokojní.

Nezáväzná
konzultácia

Obráťte sa na náš tím odborníkov a požiadajte o bezplatnú konzultáciu ohľadom implementácie našich technologických riešení. Sme tu, aby sme vám pomohli dosiahnuť vaše obchodné ciele. Kontaktujte nás ešte dnes.

Napíšte nám

Odoslaním súhlasíte so spracovaním osobných údajov.