1. Produkty
  2. SOFTPLUS eReception

SOFTPLUS eReception

Moderné riešenie pre automatizáciu nepretržite poskytovaných recepčných služieb v interiérových priestoroch, ktoré umožňuje úplne nahradiť doposiaľ obvyklých pracovníkov recepcie.

Recepcia pre 21. storočie

Základnými stavebnými kameňmi systému je hardvérový kiosk a softvérový modul eReception, ktoré v kombinácii s ACS prístupovým modulom zaisťujú správu prístupu do objektu a efektívnu automatizáciu recepčných služieb. E-recepčná umožňuje vykonávať jednoduchú a bezpečnú správu návštev vrátane tvorby pozvánok, registráciu návštevníkov a v neposlednom rade aj správu oprávnení na vstup.

Automatizácia recepčných služieb

Úplné nahradenie osoby recepcie.

Nepretržitá prevádzka

Riadenie prístupu do objektu 24/7.

Integrácia s existujúcimi systémami

E-recepčnú je možné vďaka API prepojiť s inými prístupovými a bezpečnostnými systémami.

Výhody řešení

Zvýšenie efektivity

Automatizácia zrýchľuje procesy, znižuje chybovosť a personálne náklady.

Bezpečnosť

“Nekompromisná“ kontrola prístupu do objektu.

Flexibilita

Systém je možné široko prispôsobiť konkrétnym požiadavkám klienta/prevádzkovateľa. Umožňuje vykonávať správu jednej i viacerých spoločností.

Výhody pre majiteľov a prevádzkovateľov
 

Z pohľadu prevádzkovateľa systému je hlavným pozitívom zníženie personálnych nákladov nahradením pracovníkov recepcie. Ďalšou výhodou je zvýšenie bezpečnosti objektu vďaka striktnej kontrole osôb vstupujúcich do objektu a možnosti monitorovať pohyb návštevníkov po objekte. Vysoká flexibilita systému je výhodná v prípade potreby vykonávať neskoršie modifikácie, napr. pri zmene požiadaviek na prevádzku systému alebo režimu prístupu do objektu.

ereception
ereception

Výhody pre užívateľov
 

Koncový užívateľ – teda návštevník objektu – ocení v prípade E-recepčnej rýchly a jednoduchý proces registrácie, ktorý môže byť dostupný v niekoľkých jazykových mutáciách. Pri použití QR kódu môže byť tento proces urýchlený a zjednodušený ešte viac. Systém je navrhnutý tak, aby bol intuitívny a užívateľsky prívetivý, čo zvyšuje komfort návštevníkov pri ich vstupe do objektu.
 

Ako to funguje?

Vytvorenie pozvánky

Osoba, ktorá návštevníka pozýva, vopred vytvorí prostredníctvom webového portálu pozvánku, ktorá obsahuje základné identifikačné údaje návštevníka, dátum a čas návštevy. Pozvánka sa automaticky uloží do prístupového modulu ACS, kde sa vyhodnotí jej platnosť a pridelia sa prístupové oprávnenia na vchodové dvere.

Príchod návštevníka

Návštevník vchádza do objektu a prichádza ku kiosku, kde na úvodnej obrazovke zvolí jazyk, v ktorom chce s kioskom komunikovať. Počet jazykov je neobmedzený, dodanie obsahu v rôznych jazykoch zaisťuje zákazník alebo investor.

Výber spôsobu registrácie

Návštevník zvolí jednu z možností – mám/nemám k dispozícií automaticky generovaný QR kód. Tento kód je návštevníkovi zaslaný v pozvánke.

Registrácia

Návštevník bez QR kódu je najskôr zaevidovaný do systému (vyplnenie formulára, sken dokladu totožnosti, overovací videohovor s navštevovanou osobou). Ak dostal návštevník vopred QR kód, overí sa prostredníctvom kiosku jeho platnosť. Návštevníkovi je potom vydaná prístupová karta a navštívenej osobe odoslaná notifikácia o jeho príchode.

Vydanie prístupovej karty

Po úspešnom dokončení registrácie je návštevníkovi vydaná prístupová karta. Informácie o vydanej karte a cieľovej kancelárií sú automaticky cez API odoslané do prístupového modulu ACS, ktorý k nej priradí prístupovú cestu.

Vstup do objektu

Na základe priradených oprávnení z ACS prístupového systému je návštevníkovi umožnený vstup do objektu. Celý proces je plne automatizovaný a vstup do objektu je tak efektívne zabezpečený.

ereception

Mám záujem
o návrh riešenia zadarmo

Prípadové štúdie

Pre lepšiu predstavu o tom, ako naše produkty a riešenia fungujú v reálnych podmienkach, sme pre vás pripravili inšpiratívne prípadové štúdie z rôznych oblastí ľudskej činnosti, kde už bola platforma Softplus úspešne implementovaná.

Implementácia samoobslužného kiosku E-recepčná

15.04.2024 Řešení pro municipality Riešenia pre administratívne budovy

Moderné firmy stále častejšie hľadajú spôsoby, ako optimalizovať svoje procesy a zlepšiť zákaznícku skúsenosť. Jedným z kľúčových oblastí, kde je možné dosiahnuť výrazné zlepšenie, je správa návštev. Ručná evidencia a tradičné recepčné služby sú často časovo náročné a náchylné k chybám. Riešením môže byť implementácia moderného samoobslužného kiosku. Tento inovatívny nástroj automatizuje proces registrácie návštevníkov, znižuje záťaž recepčných a zvyšuje bezpečnosť vášho objektu. V nasledujúcom texte sa bližšie pozrieme na konkrétny príklad úspešnej implementácie samoobslužného kiosku E-recepčnej a jeho prínosy pre spoločnosť.

Dozvedieť sa viac

Dôverujú nám

„

Ing. Barbora Stachovič Vosátková

Home Gym Bratislava/Malacky, konateľka siete

Rozhodli sme sa v našich dvoch existujúcich fitness centrách v Bratislave a Malackách a v ďalšom pripravovanom implementovať riešenie bezobslužného fitness centra. Webová aplikácia a jej front end je prínosom pre návštevníkov našich fitness centier a rovnako zjednodušuje prácu nášmu manažmentu a tímu, ktorý vo fitness centrách pracuje. So systémom sme spokojní a aj preto ho budeme implementovať v ďalšej z našich prevádzok.

„

Igor Schlesinger

AS Trenčín, marketing manažér Senior

V spolupráci so spoločnosťou TSS sme vyvinuli Cashless systému pre úhrady v našom fanúšikovskom portály a jeho ďalších súčastiach. Na zdokonalení a vývoji tohto systému stále spolupracujeme a snažíme sa ho tak zdokonaľovať. Systém prináša našim fanúšikom zvýšenie komfortu pri návšteve na našom štadióne a to už nielen na futbalových zápasoch ale aj na eventoch inej povahy, ktoré vďaka systému vieme organizovať a pozývať na nich našich zákazníkov a fanúšikov.

„

Aleš Tinka

ATIcomp, s. r. o., konateľ spoločnosti

Riešenie z dielne TSS Group, sme graficky upravili a využili za účelom uľahčenia platobných procesov v dealerskej sieti automobilov koncernu VW a pre ďalšie značky. Dané riešenie poskytuje zákazníkom dealerských sietí vyšší komfort a automatizáciu procesu úhrady pri nákupe náhradných dielov a servise svojich vozidiel.

„

Ing. Ján Stolár

Deltech, a. s., projektový manažér

Spolu s našim dlhodobým partnerom v oblasti zabezpečovacích technológií TSS Group sme u nášho zákazníka AMTB Senica nasadili logistické riešenie, ktoré umožňuje odberateľom a dodávateľom prístup do areálu zákazníka a automatizuje niektoré procesy logistiky pri nakládke a vykládke dodávok zákazníka. Riešenie rovnako automatizuje prístup do areálu pre zamestnancov, služby a servisných partnerov zákazníka.

„

Ing. Milan Valent

LYNX, s. r. o., projektový manažér

Oslovili sme nášho dlhodobého partnera s požiadavkou od manažmentu letiska v Košiciach, ktorí hľadali riešenia, zjednodušujúce procesy na letisku. Spoločne sme vymysleli systém, ktorý automatizuje proces pri skenovaní palubných lístkov cestujúcich a tím zrýchľujú procesy pri prechode cez bezpečnostnú kontrolu a následne pri nástupe na palubu lietadla.

„

Maroš Libiak

Sinatra Cigar Room Zvolen, majiteľ klubu

Od známeho z regiónu som sa dozvedel, že existuje riešenie pre bezobslužné fitness centrá. Po konzultácií a následnej úpravy tohto riešenia sme vyvinuli riešenie aj pre náš pánsky klub a môžeme tak prinášať našim zákazníkom a klubovým členom prístup do nášho Cigar roomu aj mimo otváracích hodín so všetkým komfortom, ktorý patrí k našim štandardne ponúkaným službám. My a rovnako naši zákazníci sú tak vždy spokojní.

Nezáväzná
konzultácia

Obráťte sa na náš tím odborníkov a požiadajte o bezplatnú konzultáciu ohľadom implementácie našich technologických riešení. Sme tu, aby sme vám pomohli dosiahnuť vaše obchodné ciele. Kontaktujte nás ešte dnes.

Napíšte nám

Odoslaním súhlasíte so spracovaním osobných údajov.