1. Produkty
  2. SOFTPLUS eReception

SOFTPLUS eReception

Moderné riešenie pre automatizáciu nepretržite poskytovaných recepčných služieb v interiérových priestoroch, ktoré umožňuje úplne nahradiť doposiaľ obvyklých pracovníkov recepcie.

https://www.softplus.cz/media/znizenie-nakladov-10.png

Recepcia pre 21. storočie

Základnými stavebnými kameňmi systému je hardvérový kiosk a softvérový modul eReception, ktoré v kombinácii s ACS prístupovým modulom zaisťujú správu prístupu do objektu a efektívnu automatizáciu recepčných služieb. E-recepčná umožňuje vykonávať jednoduchú a bezpečnú správu návštev vrátane tvorby pozvánok, registráciu návštevníkov a v neposlednom rade aj správu oprávnení na vstup.

Automatizácia recepčných služieb

Úplné nahradenie osoby recepcie.

Nepretržitá prevádzka

Riadenie prístupu do objektu 24/7.

Integrácia s existujúcimi systémami

E-recepčnú je možné vďaka API prepojiť s inými prístupovými a bezpečnostnými systémami.

Ako to funguje?

Vytvorenie pozvánky

Osoba, ktorá návštevníka pozýva, vopred vytvorí prostredníctvom webového portálu pozvánku, ktorá obsahuje základné identifikačné údaje návštevníka, dátum a čas návštevy. Pozvánka sa automaticky uloží do prístupového modulu ACS, kde sa vyhodnotí jej platnosť a pridelia sa prístupové oprávnenia na vchodové dvere.

Príchod návštevníka

Návštevník vchádza do objektu a prichádza ku kiosku, kde na úvodnej obrazovke zvolí jazyk, v ktorom chce s kioskom komunikovať. Počet jazykov je neobmedzený, dodanie obsahu v rôznych jazykoch zaisťuje zákazník alebo investor.

Výber spôsobu registrácie

Návštevník zvolí jednu z možností – mám/nemám k dispozícií automaticky generovaný QR kód. Tento kód je návštevníkovi zaslaný v pozvánke.

Registrácia

Návštevník bez QR kódu je najskôr zaevidovaný do systému (vyplnenie formulára, sken dokladu totožnosti, overovací videohovor s navštevovanou osobou). Ak dostal návštevník vopred QR kód, overí sa prostredníctvom kiosku jeho platnosť. Návštevníkovi je potom vydaná prístupová karta a navštívenej osobe odoslaná notifikácia o jeho príchode.

Vydanie prístupovej karty

Po úspešnom dokončení registrácie je návštevníkovi vydaná prístupová karta. Informácie o vydanej karte a cieľovej kancelárií sú automaticky cez API odoslané do prístupového modulu ACS, ktorý k nej priradí prístupovú cestu.

Vstup do objektu

Na základe priradených oprávnení z ACS prístupového systému je návštevníkovi umožnený vstup do objektu. Celý proces je plne automatizovaný a vstup do objektu je tak efektívne zabezpečený.

ereception

Výhody produktu

Zvýšenie efektivity

Automatizácia zrýchľuje procesy, znižuje chybovosť a personálne náklady.

Profesionálny prvý dojem

Moderné riešenie, ktoré zaujme každého návštevníka už pri vstupe.

Flexibilita

Systém je možné široko prispôsobiť konkrétnym požiadavkám klienta/prevádzkovateľa. Umožňuje vykonávať správu jednej i viacerých spoločností.

Výhody pre majiteľov a prevádzkovateľov
 

Zníženie personálnych nákladov
Automatizovaná recepcia eliminuje potrebu fyzického recepčného personálu.

Zvýšenie bezpečnosti objektu
Presná kontrola vstupov a identifikácia osôb zabezpečujú maximálny dohľad nad prístupom.

Monitoring pohybu návštevníkov
Možnosť sledovať históriu vstupov a pohybu osôb v objekte v reálnom čase.

Flexibilita systému
Pripravenosť na úpravy – jednoduché prispôsobenie novým prevádzkovým požiadavkám alebo zmenám prístupových pravidiel.

Jednoduchá škálovateľnosť
Možnosť rozšírenia systému podľa potreby – viac prístupových bodov, jazykových mutácií alebo funkcií.

Moderný imidž firmy
Inovatívne riešenie posilňuje technologický dojem z vašej organizácie už pri prvom kontakte.

ereception
ereception

Výhody pre užívateľov
 

Rýchla a jednoduchá registrácia
Intuitívny proces prihlásenia bez zbytočného čakania.

Podpora viacerých jazykov
Systém komunikuje s návštevníkmi vo viacerých jazykových mutáciách – ideálne aj pre medzinárodné prevádzky.

QR kód pre rýchly vstup
Možnosť využitia QR kódu pre zjednodušenie a urýchlenie registrácie.

Používateľsky prívetivé rozhranie
Moderné a intuitívne prostredie zabezpečuje bezproblémové používanie aj pre menej technicky zdatných používateľov.

Komfortný zážitok od prvého kontaktu
Profesionálny a plynulý proces vstupu zvyšuje celkový dojem z návštevy objektu.

Ukážka riešenia

kiosk reception

.

Dôverujú nám

„

Igor Schlesinger

AS Trenčín, marketing manažér Senior

V spolupráci so spoločnosťou TSS sme vyvinuli Cashless systému pre úhrady v našom fanúšikovskom portály a jeho ďalších súčastiach. Na zdokonalení a vývoji tohto systému stále spolupracujeme a snažíme sa ho tak zdokonaľovať. Systém prináša našim fanúšikom zvýšenie komfortu pri návšteve na našom štadióne a to už nielen na futbalových zápasoch ale aj na eventoch inej povahy, ktoré vďaka systému vieme organizovať a pozývať na nich našich zákazníkov a fanúšikov.

„

Aleš Tinka

ATIcomp, s. r. o., konateľ spoločnosti

Riešenie z dielne TSS Group, sme graficky upravili a využili za účelom uľahčenia platobných procesov v dealerskej sieti automobilov koncernu VW a pre ďalšie značky. Dané riešenie poskytuje zákazníkom dealerských sietí vyšší komfort a automatizáciu procesu úhrady pri nákupe náhradných dielov a servise svojich vozidiel.

„

Ing. Ján Stolár

Deltech, a. s., projektový manažér

Spolu s našim dlhodobým partnerom v oblasti zabezpečovacích technológií TSS Group sme u nášho zákazníka AMTB Senica nasadili logistické riešenie, ktoré umožňuje odberateľom a dodávateľom prístup do areálu zákazníka a automatizuje niektoré procesy logistiky pri nakládke a vykládke dodávok zákazníka. Riešenie rovnako automatizuje prístup do areálu pre zamestnancov, služby a servisných partnerov zákazníka.

„

Ing. Milan Valent

LYNX, s. r. o., projektový manažér

Oslovili sme nášho dlhodobého partnera s požiadavkou od manažmentu letiska v Košiciach, ktorí hľadali riešenia, zjednodušujúce procesy na letisku. Spoločne sme vymysleli systém, ktorý automatizuje proces pri skenovaní palubných lístkov cestujúcich a tím zrýchľujú procesy pri prechode cez bezpečnostnú kontrolu a následne pri nástupe na palubu lietadla.

„

Maroš Libiak

Sinatra Cigar Room Zvolen, majiteľ klubu

Od známeho z regiónu som sa dozvedel, že existuje riešenie pre bezobslužné fitness centrá. Po konzultácií a následnej úpravy tohto riešenia sme vyvinuli riešenie aj pre náš pánsky klub a môžeme tak prinášať našim zákazníkom a klubovým členom prístup do nášho Cigar roomu aj mimo otváracích hodín so všetkým komfortom, ktorý patrí k našim štandardne ponúkaným službám. My a rovnako naši zákazníci sú tak vždy spokojní.

Mám záujem
o návrh riešenia zadarmo

Prípadové štúdie

Pre lepšiu predstavu o tom, ako naše produkty a riešenia fungujú v reálnych podmienkach, sme pre vás pripravili inšpiratívne prípadové štúdie z rôznych oblastí ľudskej činnosti, kde už bola platforma Softplus úspešne implementovaná.

Implementácia samoobslužného kiosku E-recepčná

15.04.2024 Řešení pro municipality Riešenia pre administratívne budovy

Moderné firmy stále častejšie hľadajú spôsoby, ako optimalizovať svoje procesy a zlepšiť zákaznícku skúsenosť. Jedným z kľúčových oblastí, kde je možné dosiahnuť výrazné zlepšenie, je správa návštev. Ručná evidencia a tradičné recepčné služby sú často časovo náročné a náchylné k chybám. Riešením môže byť implementácia moderného samoobslužného kiosku. Tento inovatívny nástroj automatizuje proces registrácie návštevníkov, znižuje záťaž recepčných a zvyšuje bezpečnosť vášho objektu. V nasledujúcom texte sa bližšie pozrieme na konkrétny príklad úspešnej implementácie samoobslužného kiosku E-recepčnej a jeho prínosy pre spoločnosť.

Dozvedieť sa viac

Nezáväzná
konzultácia

Obráťte sa na náš tím odborníkov a požiadajte o bezplatnú konzultáciu ohľadom implementácie našich technologických riešení. Sme tu, aby sme vám pomohli dosiahnuť vaše obchodné ciele. Kontaktujte nás ešte dnes.

Napíšte nám

Odoslaním súhlasíte so spracovaním osobných údajov.