1. Produkty
  2. SOFTPLUS EDO

SOFTPLUS EDO

Získajte dokonalý prehľad o dochádzke a výkonnosti zamestnancov.
Náš inteligentný dochádzkový modul zjednodušuje evidenciu príchodov, odchodov aj pracovných aktivít – spoľahlivo, prehľadne a bez papierovačiek. Ušetrite čas, minimalizujte chyby a majte všetko pod kontrolou v reálnom čase.

https://www.softplus.cz/media/znizenie-nakladov-23.png

Ako to funguje?

Evidencia užívateľov

Po dokončení inštalácie hardvéru – terminálov a softvéru, si pracovník obsluhy/HR oddelenia zaeviduje v systéme všetkých pracovníkov, podľa potreby nastaví skupiny, vytvorí pracovné zmeny a vykoná všetky ďalšie nastavenia.

Priradenie identifikátora

V systéme pridelí každému pracovníkovi jedinečný identifikátor, ktorým sa zamestnanec prihlasuje. Môže sa jednať o RFID kartu a pod.

Vstup do objektu

Pracovník sa pri príchode do zamestnania identifikuje prostredníctvom terminálu.

Voľba odchodu / príchodu

Pokiaľ zamestnanec opúšťa pracovisko v rámci obedovej prestávky, fajčiarskej prestávky, návštevy lekára či z iných dôvodov, zvolí daný dôvod na termináli a identifikuje sa.

Obsluha dochádzky

Pracovník obsluhy, HR oddelenia alebo vedúci zamestnanec môže v systéme online kontrolovať prítomnosť zamestnancov a taktiež môže meniť alebo opravovať napríklad chybne zadané dáta.

Export dochádzky

Po ukončení stanoveného pracovného obdobia (týždeň, mesiac) je možné exportovať dochádzku a ďalšie štatistiky, ktoré je možné následne využiť na mzdové a účtovné účely.

edo

Dochádzka zrozumiteľne a efektívne v jednom softvéri

Vďaka riešeniu SOFTPLUS EDO eliminujete papierovú administratívu, minimalizujete chybovosť a získate nástroj, ktorý vám pomôže lepšie plánovať, vyhodnocovať dochádzku a optimalizovať personálne kapacity.

Správa dochádzky

Dochádzku je možné spravovať kedykoľvek a odkiaľkoľvek

Prístup k dochádzke

Jednoduchý a prehľadný prístup k správe dochádzky

Kontrola dochádzky

Zamestnanci si môžu ľahko skontrolovať počet odpracovaných hodín, zostatok dovolenky, návštevy u lekára, sprievod, čerpanie paragrafu, čerpanie PN

Online prístup

Jednoduchá online kontrola zamestnancov v reálnom čase

Export

Export dochádzky do rôznych účtovných systémov

Viacjazyčné rozhranie

Softvér je možné prepnúť do rôznych jazykových mutácií

Výhody pre majiteľov a prevádzkovateľov
 

Responzívne webové rozhranie – dostupné z akéhokoľvek zariadenia, kdekoľvek a kedykoľvek

Online evidencia a kontrola dochádzky – vždy aktuálny prehľad o prítomnosti zamestnancov

Tvorba pracovných zmien, skupín a stredísk – plná kontrola nad organizačnou štruktúrou

Prístupové práva podľa role používateľa – každý vidí a spravuje len to, čo potrebuje

Správa dochádzky vedúcimi skupín – zefektívnenie administrácie na úrovni tímov

Funkčné tlačidlá na termináloch na mieru – možnosť prispôsobiť akcie každému miestu

Jednoduché a intuitívne rozhranie – rýchla orientácia bez potreby školení

Export dát pre mzdové a účtovné systémy – bezproblémová integrácia do vašich procesov

Stála technická podpora 24/7 – spoľahlivá asistencia na základe SLA zmluvy

Flexibilné reporty a štatistiky – dôležité dáta vždy poruke

Motivácia zamestnancov cez transparentnosť – lepšia dochádzka, vyšší výkon

Úspora času a nákladov – žiadne papierovanie, žiadne manuálne spracovanie údajov

Automatizácia procesov – znižuje chybovosť a zvyšuje efektivitu

edo
edo

Výhody pre užívateľov
 

Responzívne webové rozhranie – prístupné z počítača, mobilu či tabletu, kedykoľvek a kdekoľvek

Jasný prehľad o dochádzke – rýchla kontrola odpracovaných hodín a salda

Prehľad dovoleniek a neprítomností – aktuálne informácie o zostatku, čerpaní dovolenky, PN, OČR, návštevách u lekára a ďalších

História prechodov cez terminál – používateľ vie, kedy a kde sa evidoval

Lepšia kontrola nad vlastným časom – zamestnanci získavajú väčší prehľad a zodpovednosť

edo
EDO module

Dôverujú nám

„

Igor Schlesinger

AS Trenčín, marketing manažér Senior

V spolupráci so spoločnosťou TSS sme vyvinuli Cashless systému pre úhrady v našom fanúšikovskom portály a jeho ďalších súčastiach. Na zdokonalení a vývoji tohto systému stále spolupracujeme a snažíme sa ho tak zdokonaľovať. Systém prináša našim fanúšikom zvýšenie komfortu pri návšteve na našom štadióne a to už nielen na futbalových zápasoch ale aj na eventoch inej povahy, ktoré vďaka systému vieme organizovať a pozývať na nich našich zákazníkov a fanúšikov.

„

Aleš Tinka

ATIcomp, s. r. o., konateľ spoločnosti

Riešenie z dielne TSS Group, sme graficky upravili a využili za účelom uľahčenia platobných procesov v dealerskej sieti automobilov koncernu VW a pre ďalšie značky. Dané riešenie poskytuje zákazníkom dealerských sietí vyšší komfort a automatizáciu procesu úhrady pri nákupe náhradných dielov a servise svojich vozidiel.

„

Ing. Ján Stolár

Deltech, a. s., projektový manažér

Spolu s našim dlhodobým partnerom v oblasti zabezpečovacích technológií TSS Group sme u nášho zákazníka AMTB Senica nasadili logistické riešenie, ktoré umožňuje odberateľom a dodávateľom prístup do areálu zákazníka a automatizuje niektoré procesy logistiky pri nakládke a vykládke dodávok zákazníka. Riešenie rovnako automatizuje prístup do areálu pre zamestnancov, služby a servisných partnerov zákazníka.

„

Ing. Milan Valent

LYNX, s. r. o., projektový manažér

Oslovili sme nášho dlhodobého partnera s požiadavkou od manažmentu letiska v Košiciach, ktorí hľadali riešenia, zjednodušujúce procesy na letisku. Spoločne sme vymysleli systém, ktorý automatizuje proces pri skenovaní palubných lístkov cestujúcich a tím zrýchľujú procesy pri prechode cez bezpečnostnú kontrolu a následne pri nástupe na palubu lietadla.

„

Maroš Libiak

Sinatra Cigar Room Zvolen, majiteľ klubu

Od známeho z regiónu som sa dozvedel, že existuje riešenie pre bezobslužné fitness centrá. Po konzultácií a následnej úpravy tohto riešenia sme vyvinuli riešenie aj pre náš pánsky klub a môžeme tak prinášať našim zákazníkom a klubovým členom prístup do nášho Cigar roomu aj mimo otváracích hodín so všetkým komfortom, ktorý patrí k našim štandardne ponúkaným službám. My a rovnako naši zákazníci sú tak vždy spokojní.

Mám záujem
o návrh riešenia zadarmo

Ukážka riešenia

Prípadové štúdie

Pre lepšiu predstavu o tom, ako naše produkty a riešenia fungujú v reálnych podmienkach, sme pre vás pripravili inšpiratívne prípadové štúdie z rôznych oblastí ľudskej činnosti, kde už bola platforma Softplus úspešne implementovaná.

Nebojte sa prechodu na elektronický dochádzkový systém

24.10.2024 Řešení pro municipality Řešení pro logistiku Riešenia pre administratívne budovy Riešenia pre nemocnice

Stredne veľká spoločnosť sa rozhodla využiť jedno z mnohých riešení SOFTPLUS na zníženie neúnosnej administratívnej záťaže, súvisiacej so spracovaním dochádzky zamestnancov.

Dozvedieť sa viac

Nezáväzná
konzultácia

Obráťte sa na náš tím odborníkov a požiadajte o bezplatnú konzultáciu ohľadom implementácie našich technologických riešení. Sme tu, aby sme vám pomohli dosiahnuť vaše obchodné ciele. Kontaktujte nás ešte dnes.

Napíšte nám

Odoslaním súhlasíte so spracovaním osobných údajov.