1. Produkty
  2. SOFTPLUS EDO

SOFTPLUS EDO

Dochádzkový modul, ktorý umožňuje vykonávať jednoduchú elektronickú evidenciu a kontrolu dochádzky zamestnancov a ich pracovných aktivít.

Dochádzka zrozumiteľne a efektívne v jednom softvéri

Softvér pracuje s dochádzkovými terminálmi, prostredníctvom ktorých umožňuje vykonávať základné spracovanie dochádzky, online kontrolu prítomnosti zamestnancov na pracovisku, nastavovať funkčné tlačidlá, prechody cez terminál, zmeny, skupiny, bilancie, mesačné uzávierky, exporty a pod. Na termináloch sa zamestnanci môžu identifikovať pomocou RFID kariet. Licencovanie softvéru sa odvíja od počtu používateľov.

Po príchode na pracovisko má zamestnanec možnosť vybrať si na dochádzkovom termináli niektorú z predvolených akcií a identifikovať sa pridelenou kartou. Obdobne postupuje pri dočasnom alebo dlhodobom opustení pracoviska, kedy zvolí jednu z predvolených akcií, ako napr. návšteva lekára, prestávka na obed, fajčiarska prestávka, ukončenie pracovnej smeny. Systém zaznamenáva všetky akcie do databázy a zamestnávateľ s nimi môže ďalej pracovať a podľa potreby ich vyhodnocovať.

Správa dochádzky

Dochádzku je možné spravovať kedykoľvek a odkiaľkoľvek

Prístup k dochádzke

Jednoduchý a prehľadný prístup k správe dochádzky

Kontrola dochádzky

Zamestnanci si môžu ľahko skontrolovať počet odpracovaných hodín, zostatok dovolenky, návštevy u lekára, sprievod, čerpanie paragrafu, čerpanie PN

Online prístup

Jednoduchá online kontrola zamestnancov v reálnom čase

Export

Export dochádzky do rôznych účtovných systémov

Viacjazyčné rozhranie

Softvér je možné prepnúť do rôznych jazykových mutácií

Výhody pre majiteľov a prevádzkovateľov
 

  • Prostredie systému má podobu responzívneho webového rozhrania a je možné sa k nemu pripojiť z akéhokoľvek zariadenia.
  • Evidencia, kontrola a spracovanie dochádzky.
  • Vytváranie pracovných zmien, skupín alebo stredísk.
  • Možnosť zaradiť zamestnancov do skupín a určiť vedúceho skupiny, ktorý potom môže kontrolovať a editovať dochádzku zamestnancov práve v rámci svojej skupiny.
  • Možnosť nastaviť prístupové práva podľa funkcie - pracovná pozícia - užívateľa.
  • Online kontrola prítomnosti zamestnancov.
  • Nastavenie funkčných tlačidiel na dochádzkových termináloch. V prípade viacerých terminálov na 1 pobočke je možnosť nastaviť pre každý terminál rozdielne funkčné tlačidlá.
  • Jednoduché a prehľadné grafické prevedenie systému.
  • Export pre široké portfólio mzdových a účtovných systémov.
  • Stála technická podpora v režime 24/7 na základe uzavretej SLA zmluvy.
  • Možnosť vytvárať rôzne reporty.
  • Motivácia zamestnancov – transparentnosť v sledovaní dochádzky môže motivovať zamestnancov k lepšiemu výkonu a pravidelnejšej dochádzke.
  • Úspora času: Zamestnanci i vedúci pracovníci môžu ušetriť čas, ktorý by inak strávili vyplňovaním papierových formulárov alebo manuálnym zadávaním údajov do systémov.
edo
edo

Výhody pre užívateľov
 

  • Užívateľské rozhranie je webové a responzívne. Pripojiť sa k nemu je možné z takmer akéhokoľvek počítača alebo mobilného zariadenia.
  • Zamestnanci si môžu ľahko skontrolovať počet odpracovaných hodín a saldo predpísaných odpracovaných hodín (kladné x záporné).
  • Zamestnanci si môžu ľahko skontrolovať počet odpracovaných hodín, zostatok/čerpanie dovolenky, návštevy u lekára, sprievod, čerpanie paragrafu a PN
  • Zamestnanci si môžu skontrolovať svoje časy prechodu cez terminál.
edo
EDO module

Ako to funguje?

Evidencia užívateľov

Po dokončení inštalácie hardvéru – terminálov a softvéru, si pracovník obsluhy/HR oddelenia zaeviduje v systéme všetkých pracovníkov, podľa potreby nastaví skupiny, vytvorí pracovné zmeny a vykoná všetky ďalšie nastavenia.

Priradenie identifikátora

V systéme pridelí každému pracovníkovi jedinečný identifikátor, ktorým sa zamestnanec prihlasuje. Môže sa jednať o RFID kartu a pod.

Vstup do objektu

Pracovník sa pri príchode do zamestnania identifikuje prostredníctvom terminálu.

Voľba odchodu / príchodu

Pokiaľ zamestnanec opúšťa pracovisko v rámci obedovej prestávky, fajčiarskej prestávky, návštevy lekára či z iných dôvodov, zvolí daný dôvod na termináli a identifikuje sa.

Obsluha dochádzky

Pracovník obsluhy, HR oddelenia alebo vedúci zamestnanec môže v systéme online kontrolovať prítomnosť zamestnancov a taktiež môže meniť alebo opravovať napríklad chybne zadané dáta.

Export dochádzky

Po ukončení stanoveného pracovného obdobia (týždeň, mesiac) je možné exportovať dochádzku a ďalšie štatistiky, ktoré je možné následne využiť na mzdové a účtovné účely.

edo

Mám záujem
o návrh riešenia zadarmo

Ukážka riešenia

Prípadové štúdie

Pre lepšiu predstavu o tom, ako naše produkty a riešenia fungujú v reálnych podmienkach, sme pre vás pripravili inšpiratívne prípadové štúdie z rôznych oblastí ľudskej činnosti, kde už bola platforma Softplus úspešne implementovaná.

Nebojte sa prechodu na elektronický dochádzkový systém

24.10.2024 Řešení pro municipality Řešení pro logistiku Riešenia pre administratívne budovy Riešenia pre nemocnice

Stredne veľká spoločnosť sa rozhodla využiť jedno z mnohých riešení SOFTPLUS na zníženie neúnosnej administratívnej záťaže, súvisiacej so spracovaním dochádzky zamestnancov.

Dozvedieť sa viac

Dôverujú nám

„

Ing. Barbora Stachovič Vosátková

Home Gym Bratislava/Malacky, konateľka siete

Rozhodli sme sa v našich dvoch existujúcich fitness centrách v Bratislave a Malackách a v ďalšom pripravovanom implementovať riešenie bezobslužného fitness centra. Webová aplikácia a jej front end je prínosom pre návštevníkov našich fitness centier a rovnako zjednodušuje prácu nášmu manažmentu a tímu, ktorý vo fitness centrách pracuje. So systémom sme spokojní a aj preto ho budeme implementovať v ďalšej z našich prevádzok.

„

Igor Schlesinger

AS Trenčín, marketing manažér Senior

V spolupráci so spoločnosťou TSS sme vyvinuli Cashless systému pre úhrady v našom fanúšikovskom portály a jeho ďalších súčastiach. Na zdokonalení a vývoji tohto systému stále spolupracujeme a snažíme sa ho tak zdokonaľovať. Systém prináša našim fanúšikom zvýšenie komfortu pri návšteve na našom štadióne a to už nielen na futbalových zápasoch ale aj na eventoch inej povahy, ktoré vďaka systému vieme organizovať a pozývať na nich našich zákazníkov a fanúšikov.

„

Aleš Tinka

ATIcomp, s. r. o., konateľ spoločnosti

Riešenie z dielne TSS Group, sme graficky upravili a využili za účelom uľahčenia platobných procesov v dealerskej sieti automobilov koncernu VW a pre ďalšie značky. Dané riešenie poskytuje zákazníkom dealerských sietí vyšší komfort a automatizáciu procesu úhrady pri nákupe náhradných dielov a servise svojich vozidiel.

„

Ing. Ján Stolár

Deltech, a. s., projektový manažér

Spolu s našim dlhodobým partnerom v oblasti zabezpečovacích technológií TSS Group sme u nášho zákazníka AMTB Senica nasadili logistické riešenie, ktoré umožňuje odberateľom a dodávateľom prístup do areálu zákazníka a automatizuje niektoré procesy logistiky pri nakládke a vykládke dodávok zákazníka. Riešenie rovnako automatizuje prístup do areálu pre zamestnancov, služby a servisných partnerov zákazníka.

„

Ing. Milan Valent

LYNX, s. r. o., projektový manažér

Oslovili sme nášho dlhodobého partnera s požiadavkou od manažmentu letiska v Košiciach, ktorí hľadali riešenia, zjednodušujúce procesy na letisku. Spoločne sme vymysleli systém, ktorý automatizuje proces pri skenovaní palubných lístkov cestujúcich a tím zrýchľujú procesy pri prechode cez bezpečnostnú kontrolu a následne pri nástupe na palubu lietadla.

„

Maroš Libiak

Sinatra Cigar Room Zvolen, majiteľ klubu

Od známeho z regiónu som sa dozvedel, že existuje riešenie pre bezobslužné fitness centrá. Po konzultácií a následnej úpravy tohto riešenia sme vyvinuli riešenie aj pre náš pánsky klub a môžeme tak prinášať našim zákazníkom a klubovým členom prístup do nášho Cigar roomu aj mimo otváracích hodín so všetkým komfortom, ktorý patrí k našim štandardne ponúkaným službám. My a rovnako naši zákazníci sú tak vždy spokojní.

Nezáväzná
konzultácia

Obráťte sa na náš tím odborníkov a požiadajte o bezplatnú konzultáciu ohľadom implementácie našich technologických riešení. Sme tu, aby sme vám pomohli dosiahnuť vaše obchodné ciele. Kontaktujte nás ešte dnes.

Napíšte nám

Odoslaním súhlasíte so spracovaním osobných údajov.