Manažment logistického centra hľadá riešenie, ktoré by vďaka vysokej miere automatizácie zrýchlilo "odbavenie" nákladných vozidiel v rámci nakládky alebo vykládky tovaru. Systém by mal pracovať s dokumentmi v digitálnej forme a mal by zvládať vzdialenú komunikáciu s vodičmi nákladných vozidiel, ktorí čakajú na pridelenie konkrétneho nakladacieho miesta, resp. nakladacie komory. Predpokladá sa využitie systémov čítania EČV. Komunikácia s vodičmi by mala prebiehať ideálne bezkontaktne prostredníctvom interaktívneho dotykového rozhrania, prípadne prostredníctvom videohovoru.
Na tieto účely máme pripravené komplexné riešenie, ktoré obsiahne požadované funkcionality definované zadaním. Pri príchode sa vodič prostredníctvom samoobslužného dotykového kiosku zaregistruje, naskenuje potrebné dokumenty a uvedie, či prišiel za účelom nakládky/vykládky tovaru. Pri registrácii je vložená tiež registračná značka (RZ) vozidla, ktorá je následne využitá kamerovými systémami s funkciou čítania RZ pre automatické ovládanie závory/závor. Po spracovaní registrácie obsluhou logistického centra je vodičovi pridelený "gate" na vykonanie nakládky/vykládky a vodičovi môže byť táto informácia s inštrukciami odoslaná ako SMS správa alebo e-mail. Po dokončení potrebných operácií vozidlo odchádza, pričom výjazd je zaistený opäť automaticky vďaka použitiu kamier s čítaním EČV.
Systém ponúka veľký priestor na ďalšie rozšírenie. Môže byť osadený platobný terminál, tlačiareň dokladov a potvrdeniek, čítačky QR kódov a RFID kariet/čipov. Prostredníctvom kiosku môžu byť realizované videohovory, SIP hovory, môžu byť vydávané RFID karty atď. Užívateľské rozhranie kiosku môže byť samozrejme k dispozícii v niekoľkých jazykových mutáciách.
Po nasadení nášho systému bolo dosiahnuté zásadné zefektívnenie pohybu vozidiel po areáli logistického centra a zrýchlenie toku tovaru terminálmi. Veľmi ceneným benefitom, ktorý kompletná digitalizácia procesov okrem iného priniesla, je rýchlejšia dohľadateľnosť všetkých operácií a súvisiacich dokumentov. Viacjazyčné užívateľské prostredie kiosku navyše tiež skokovo odstránilo akúkoľvek jazykovú bariéru, ktorá v minulosti často komplikovala plynulý prejazd vozidiel pôvodnou vrátnicou do areálu.
Nižšie sú uvedené vybrané produkty a moduly, ktoré odporúčame použiť tejto prípadovej štúdie. Kompletná ponuka produktov je oveľa širšia av prípade potreby je možné ďalšie produkty jednoducho integrovať v rámci platformy SOFTPLUS tak, aby výsledné riešenie maximálne vyhovovalo konkrétnym potrebám zákazníka.
Obráťte sa na náš tím odborníkov a požiadajte o bezplatnú konzultáciu ohľadom implementácie našich technologických riešení. Sme tu, aby sme vám pomohli dosiahnuť vaše obchodné ciele. Kontaktujte nás ešte dnes.