SOFTPLUS Logistic integruje všetky kľúčové prvky logistickej prevádzky, od vytvárania logistických udalostí, cez registráciu vodičov, až po automatizáciu vjazdu a výjazdu do/z areálu. Administrátori môžu ľahko spravovať pozvánky, prideliť presný čas a miesto nakládky/vykládky, a potrebné informácie posielať vodičom pomocou QR kódov a SMS. Vodiči následne môžu prostredníctvom kiosku sami vykonať registráciu, dostať pokyny a overiť svoj vstup do areálu.
Vytváranie a správa logistických udalostí s presnými údajmi o čase a mieste.
Vodiči môžu vykonať registráciu a získať informácie prostredníctvom dotykového kiosku.
Rozpoznávanie RZ alebo QR kódov pri závorovom systéme pre plynulý vjazd a výjazd vozidiel.
Operatívne informovanie vodičov SMS správami.
Sledovanie pohybu kamiónov v rámci areálu.
Odosielanie informácií o osobách v areáli tretím stranám v prípade požiaru.
Majiteľom alebo prevádzkovateľom logistického areálu prináša SOFTPLUS Logistic výrazné zlepšenie efektivity a kontroly nad logistickými procesmi. Automatizácia registrácie, vjazdu a výjazdu nákladných vozidiel znižuje nároky na personálne obsadenie a vďaka tomu dochádza k zníženiu personálnych nákladov. Systém navyše umožňuje lepší monitoring a riadenie počtu vozidiel v areáli a nedochádza tak k jeho preťaženiu, čo má za následok napr. zvýšenie bezpečnosti.
Koncoví používatelia, tj. vodiči alebo špedičné spoločnosti, profitujú z jednoduchého a rýchleho prístupu k informáciám a k registrácii cez SOFTPLUS Logistic. Samoobslužná registrácia eliminuje dlhé čakacie doby a zjednodušuje celý proces vjazdu do areálu. Systém vodičom poskytuje aktuálne informácie o čase a mieste vykládky/nakládky, vďaka čomu môžu lepšie plánovať a minimalizovať prestoje.
Spolupráca medzi logistickým systémom SOFTPLUS Logistic a LPR (systém čítania EČ) je kľúčová pre automatizáciu a efektivitu riadenia vjazdu a výjazdu nákladných vozidiel do areálu. Táto integrácia umožňuje plynulé a bezpečné odbavenie vozidiel od ich príchodu až po odchod.
SOFTPLUS Logistic je – ako už názov napovedá – riešenie vhodné pre logistické uzly alebo sklady, kde je potrebný kvalitný manažment nákladných vozidiel a jednoduchá, a pritom spoľahlivá, komunikácia s ich vodičmi, resp. posádkami.
Pre lepšiu predstavu o tom, ako naše produkty a riešenia fungujú v reálnych podmienkach, sme pre vás pripravili inšpiratívne prípadové štúdie z rôznych oblastí ľudskej činnosti, kde už bola platforma Softplus úspešne implementovaná.
V logistických centrách to musí bez preháňania odsýpať a nie je priestor pre zbytočné prestoje. Organizácia pohybu vozidiel, tovaru aj súvisiacich dokumentov v rámci logistického centra musí byť precízne nastavená, jasne zrozumiteľná pre všetky články reťazca, a predovšetkým musí byť efektívna. A práve všetky tieto kritériá spĺňa naše riešenie pre logistické centrá.
Automatizácia a zjednodušenie procesu odbavenia nákladných vozidiel prichádzajúcich do logistického areálu, vďaka nasadeniu nového riešenia so samoobslužným kioskom využívajúcim platformu SOFTPLUS.
Obráťte sa na náš tím odborníkov a požiadajte o bezplatnú konzultáciu ohľadom implementácie našich technologických riešení. Sme tu, aby sme vám pomohli dosiahnuť vaše obchodné ciele. Kontaktujte nás ešte dnes.