Stredne veľká spoločnosť sa rozhodla využiť jedno z mnohých riešení SOFTPLUS na zníženie neúnosnej administratívnej záťaže, súvisiacej so spracovaním dochádzky zamestnancov.
Spoločnosť pôsobiaca vo výrobnom sektore, zamestnávajúca približne 200 pracovníkov, sa dlhodobo stretávala s neefektívnym systémom evidencie dochádzky. Spracovanie tradičných papierových záznamov bolo nielen časovo náročné na správu, ale aj náchylné k rôznym chybám a nepresnostiam. Vedenie spoločnosti si v jednom okamihu uvedomilo, že je potrebné tento proces modernizovať a zvýšiť jeho efektivitu. Preto sa rozhodlo pre implementáciu elektronického dochádzkového systém SOFTPLUS EDO, od ktorého očakávali zlepšenie kontroly nad pracovnou dobou zamestnancov, zníženie administratívne záťaže a s tým spojených nákladov a zabezpečenie väčšej transparentnosti pri evidencii dochádzky.
Po dôkladnom zvážení všetkých dostupných možností bolo rozhodnuté pre implementáciu webovej platformy pre evidenciu dochádzky SOFTPLUS EDO. Zvolený systém ponúka množstvo moderných funkcií, ako je automatické zaznamenávanie príchodov a odchodov zamestnancov prostredníctvom čítačiek kariet alebo prostredníctvom mobilnej aplikácie. Riešenie ďalej umožňuje jednoduchú integráciu s existujúcim mzdovým softvérom, čo zjednodušuje spracovanie miezd a eliminuje riziko chýb pri prenose dát. Manažéri majú po novom k dispozícii intuitívne webové rozhranie, v ktorom vidia prehľadné reporty o dochádzke zamestnancov.
Zavedenie elektronickej evidencie dochádzky prinieslo spoločnosti množstvo významných benefitov. Prakticky sa podarilo eliminovať chyby spojené s manuálnym spracovaním dochádzky, čo výrazne zvýšilo presnosť dát. Automatizácia procesov viedla k zníženiu administratívnej záťaže personálneho oddelenia a umožnila zamestnancom aj manažérom prístup k aktuálnym informáciám o dochádzke kedykoľvek a odkiaľkoľvek. Vďaka prehľadným reportom majú manažéri lepší prehľad o pracovnom čase svojich tímov a môžu efektívnejšie plánovať pracovné úlohy. Systém tiež umožňuje prehľadne sledovať nadčasy a absencie, čo prispieva k správnemu vykazovaniu a odmeňovaniu zamestnancov. Boli zaznamenané aj pozitívne ohlasy od samotných zamestnancov, ktorí ocenili najmä možnosť kontroly vlastnej dochádzky cez mobilnú aplikáciu.
Nižšie sú uvedené vybrané produkty a moduly, ktoré odporúčame použiť tejto prípadovej štúdie. Kompletná ponuka produktov je oveľa širšia av prípade potreby je možné ďalšie produkty jednoducho integrovať v rámci platformy SOFTPLUS tak, aby výsledné riešenie maximálne vyhovovalo konkrétnym potrebám zákazníka.
Obráťte sa na náš tím odborníkov a požiadajte o bezplatnú konzultáciu ohľadom implementácie našich technologických riešení. Sme tu, aby sme vám pomohli dosiahnuť vaše obchodné ciele. Kontaktujte nás ešte dnes.