1. Produkty
  2. SOFTPLUS Payment Station

SOFTPLUS Payment Station

Riešenie je určené pre prípady, keď je potrebné klientovi umožniť vykonanie platby, a to úplne samoobslužne a kedykoľvek tj. 24/7. Naša platobná stanica má podobu dizajnového kiosku, ktorý môže byť osadený technológiami na bezpečné vykonávanie bezhotovostných aj hotovostných platobných transakcií.

Riešenie na (neza)platenie

Platobná stanica je navrhnutá ako autonómne samoobslužné zariadenie, ktoré je schopné bezpečne vykonávať platobné operácie na základe načítania QR kódu konkrétnej transakcie, po zadaní variabilného symbolu, čísla faktúry alebo iného identifikátora prostredníctvom dotykového displeja a intuitívneho užívateľského rozhrania. Okrem bezhotovostných platieb ponúkame aj možnosť uskutočňovať platby v hotovosti. V takom prípade je zariadenie vybavené zásobníkmi na mince a bankovky s monitoringom ich naplnenia. Hotovosť je možné nielen prijímať, ale aj vydávať.

Súčasťou platobnej stanice môže byť aj tlačiareň dokladov k vykonaným transakciám a nechýba ani možnosť prepojenia so systémom eKasa, prípadne s inými systémami, prostredníctvom rozhrania API. Uvedené riešenie v neposlednom rade umožňuje nadštandardnú mieru personalizácie hardvérovej aj softvérovej časti podľa konkrétnych požiadaviek zákazníka.

Intuitívne ovládanie

Zrozumiteľné užívateľské rozhranie pre jednoduché ovládanie bez zbytočných a mätúcich prvkov.

Viacjazyčné rozhranie

Prehľadné používateľské rozhranie ponúka hneď 3 jazykové mutácie.

Technická podpora

Stála technická podpora v režime 24/7 na základe SLA zmluvy.

Štatistiky a reporty

Možnosť vytvárať reporty a pracovať so štatistikami.

Rozhranie API

API pre sprostredkovanie komunikácie s ďalšími aplikáciami.

Nepretržitá prevádzka

Zákazník platbu zadáva samostatne bez časového obmedzenia.

Platby bez obmedzenia

Riešenie umožňuje realizovať bezhotovostné aj hotovostné platobné transakcie.

Bezpečnosť

Používame najmodernejšie technológie na zabezpečenie citlivých dát.

Personalizácia

Konfigurácia hardvérovej aj softvérovej časti podľa konkrétnych požiadaviek.

Ako to funguje?

Používanie platobnej stanice je naozaj jednoduché, bezpečné a užívateľsky prívetivé. Fungovanie prezentovaného riešenia popisujeme v šiestich základných krokoch.

Platobná stanica

Platiteľ prichádza ku platobnému kiosku s požiadavkou na vykonanie hotovostnej alebo bezhotovostnej úhrady.

Unikátny identifikátor

Platiteľ si pripraví unikátny identifikátor, ktorým môže byť variabilný symbol, číslo faktúry alebo QR kód.

Načítanie QR kódu

V prípade identifikácie pomocou QR prikladá platiteľ kód k čítačke a potvrdzuje správnosť údajov.

Vykonanie platby

Platiteľ vykoná svoju platbu. Môže tak urobiť hotovostne alebo v bezhotovostnej forme pomocou integrovaného terminálu.

Tlač dokladu

Hneď ako platobná transakcia prebehne, je klientovi platobnou stanicou vytlačený doklad o vykonaní operácie.

API komunikácia

Transakcia využila API prepojenie so systémom príjemcu platby a bola evidovaná v rámci interného reportingu.

payment

Mám záujem
o návrh riešenia zadarmo

Výhody riešenia

Využívanie nášho inovatívneho riešenia pre platobnú stanicu môže vám a vášmu podnikaniu priniesť celý rad rôznych výhod a úžitkov. Predstavujeme vám tie najdôležitejšie.

User-friendly riešenie

Obsluha platobnej stanice je intuitívna. Vzhľadom na to, že na mieste nie je prítomná žiadna obsluha, je samozrejmosťou tiež vysoká miera zabezpečenia.

Zníženie nákladov

Naše riešenie znižuje personálne náklady a s tým ruka v ruke odpadá tiež nutnosť zriaďovania kontaktného miesta prispôsobeného na vykonávanie finančných operácií.

Individualizácia

Systém vieme flexibilne prispôsobiť vašim požiadavkám ako po hardvérovej, tak po softvérovej stránke. Tvorbu jazykových mutácií berieme ako samozrejmosť.

Minimálna chybovosť

Pretože je celý proces spracovania platieb plne automatizovaný, sú zásadným spôsobom redukované chyby spôsobené pôsobením tzv. ľudského faktora.

Otvorený systém

Architektúra softvéru umožňuje platobnú stanicu prepojiť prostredníctvom rozhrania API so systémami tretích strán. K dispozícií je prepojenie so systémom eKasa.

Prípadové štúdie

Pre lepšiu predstavu o tom, ako naše produkty a riešenia fungujú v reálnych podmienkach, sme pre vás pripravili inšpiratívne prípadové štúdie z rôznych oblastí ľudskej činnosti, kde už bola platforma SOFTPLUS úspešne implementovaná.

Sofistikované riešenie pre vykonávanie úhrad

12.04.2024 Riešenie služieb a reatilu

Platobná stanica je výborným predstaviteľom sofistikovaného zariadenia na vykonávanie samoobslužných úhrad rôznych typov pohľadávok. Je navrhnutá tak, aby poskytovala maximálny užívateľský komfort pri zachovaní maximálneho zabezpečenia vykonávaných transakcií.

Dozvedieť sa viac

Dôverujú nám

„

Ing. Barbora Stachovič Vosátková

Home Gym Bratislava/Malacky, konateľka siete

Rozhodli sme sa v našich dvoch existujúcich fitness centrách v Bratislave a Malackách a v ďalšom pripravovanom implementovať riešenie bezobslužného fitness centra. Webová aplikácia a jej front end je prínosom pre návštevníkov našich fitness centier a rovnako zjednodušuje prácu nášmu manažmentu a tímu, ktorý vo fitness centrách pracuje. So systémom sme spokojní a aj preto ho budeme implementovať v ďalšej z našich prevádzok.

„

Igor Schlesinger

AS Trenčín, marketing manažér Senior

V spolupráci so spoločnosťou TSS sme vyvinuli Cashless systému pre úhrady v našom fanúšikovskom portály a jeho ďalších súčastiach. Na zdokonalení a vývoji tohto systému stále spolupracujeme a snažíme sa ho tak zdokonaľovať. Systém prináša našim fanúšikom zvýšenie komfortu pri návšteve na našom štadióne a to už nielen na futbalových zápasoch ale aj na eventoch inej povahy, ktoré vďaka systému vieme organizovať a pozývať na nich našich zákazníkov a fanúšikov.

„

Aleš Tinka

ATIcomp, s. r. o., konateľ spoločnosti

Riešenie z dielne TSS Group, sme graficky upravili a využili za účelom uľahčenia platobných procesov v dealerskej sieti automobilov koncernu VW a pre ďalšie značky. Dané riešenie poskytuje zákazníkom dealerských sietí vyšší komfort a automatizáciu procesu úhrady pri nákupe náhradných dielov a servise svojich vozidiel.

„

Ing. Ján Stolár

Deltech, a. s., projektový manažér

Spolu s našim dlhodobým partnerom v oblasti zabezpečovacích technológií TSS Group sme u nášho zákazníka AMTB Senica nasadili logistické riešenie, ktoré umožňuje odberateľom a dodávateľom prístup do areálu zákazníka a automatizuje niektoré procesy logistiky pri nakládke a vykládke dodávok zákazníka. Riešenie rovnako automatizuje prístup do areálu pre zamestnancov, služby a servisných partnerov zákazníka.

„

Ing. Milan Valent

LYNX, s. r. o., projektový manažér

Oslovili sme nášho dlhodobého partnera s požiadavkou od manažmentu letiska v Košiciach, ktorí hľadali riešenia, zjednodušujúce procesy na letisku. Spoločne sme vymysleli systém, ktorý automatizuje proces pri skenovaní palubných lístkov cestujúcich a tím zrýchľujú procesy pri prechode cez bezpečnostnú kontrolu a následne pri nástupe na palubu lietadla.

„

Maroš Libiak

Sinatra Cigar Room Zvolen, majiteľ klubu

Od známeho z regiónu som sa dozvedel, že existuje riešenie pre bezobslužné fitness centrá. Po konzultácií a následnej úpravy tohto riešenia sme vyvinuli riešenie aj pre náš pánsky klub a môžeme tak prinášať našim zákazníkom a klubovým členom prístup do nášho Cigar roomu aj mimo otváracích hodín so všetkým komfortom, ktorý patrí k našim štandardne ponúkaným službám. My a rovnako naši zákazníci sú tak vždy spokojní.

Nezáväzná
konzultácia

Obráťte sa na náš tím odborníkov a požiadajte o bezplatnú konzultáciu ohľadom implementácie našich technologických riešení. Sme tu, aby sme vám pomohli dosiahnuť vaše obchodné ciele. Kontaktujte nás ešte dnes.

Napíšte nám

Odoslaním súhlasíte so spracovaním osobných údajov.