1. Produkty
  2. SOFTPLUS Ticketing

SOFTPLUS Ticketing

Zoznámte sa s moderným nástrojom pre efektívnu správu vstupeniek, ktorý si vďaka svojej nadštandardnej flexibilite hravo nájde uplatnenie v širokom spektre kultúrnych i športových zariadení.

Ide to aj bez kontrolných lístkov

Konfigurácia cien aj prístupných oblastí

Ľahko je možné konfigurovať ceny vstupeniek, prístupové zóny aj dĺžky jednotlivých vstupov. Či už potrebujete jednorazové lístky, celodenné vstupy alebo sezónne permanentky, všetko môžete ľahko nastaviť v našom systéme.

Detailné štatistiky a udržanie prehľadu

Získajte kompletný prehľad o predajoch vstupeniek a pohyboch návštevníkov v jednotlivých zónach. Modul poskytuje podrobné štatistiky, ktoré vám umožnia efektívne sledovať a analyzovať správanie návštevníkov, vďaka čomu môžete lepšie optimalizovať prevádzku a zvýšiť ziskovosť.

Sledovanie návštevnosti

Monitoring počtu osôb v rôznych častiach vášho zariadenia v reálnom čase zvyšuje bezpečnosť a prispieva k lepšiemu riadeniu.

Výhody produktu

Maximálna flexibilita

Všetky ceny i oprávnenia pre prístup sú plne konfigurovateľné a vďaka tomu je možné systém, ľahko prispôsobiť špecifickým potrebám na strane jeho prevádzkovateľa.

Intuitívne štatistiky

Modul poskytuje dobre zrozumiteľný prehľad všetkých dôležitých dát, čo vám umožňuje okamžite reagovať na zmeny a optimalizovať zodpovedajúce procesy.

Webové rozhranie

Intuitívne a užívateľsky prívetivé webové rozhranie umožňuje spravovať všetky parametre predaja a kontroly vstupeniek online – kedykoľvek a odkiaľkoľvek.

Ochrana před zneužitím

Vaše vstupenky sú chránené pred falšovaním / kopírovaním a neoprávneným použitím a je tak zaistená integrita celého systému.

Viacjazyčná podpora

Ticketing systém ponúka viacjazyčné rozhranie, ktoré umožňuje používateľom prechádzať procesom nákupu vstupeniek vo viacerých jazykoch. Tento prístup zlepšuje zákaznícky zážitok pre globálnu klientelu.

Jednoduchá integrácia s inými systémami

Ticketing systém je navrhnutý tak, aby bol jednoducho integrovaný s vašimi existujúcimi systémami, ako sú CRM, ERP alebo marketingové nástroje. Tým sa uľahčuje správa dát a procesy predaja, čo zvyšuje efektivitu vašich operácií.

Výhody pre majiteľov a prevádzkovateľov
 

Dostupnosť 24/7 - Zákazníci môžu vstupenky zakúpiť kedykoľvek, bez toho aby ich akokoľvek obmedzovali otváracie hodiny alebo nutnosť fyzicky navštíviť predajné miesto.

Automatizácia predaja - Systémy môžu automaticky spracovávať platby, generovať a odosielať vstupenky a šetriť tak čas aj ďalšie zdroje.

Digitálne vstupenky - Použitie nášho systému prispieva k eliminácii tlače aj zložitej distribúcie fyzických vstupeniek, čím dochádza k znižovaniu ďalších nákladov.

Jedinečné QR alebo čiarové kódy - Každá vstupenka je jedinečná, čo výrazne minimalizuje riziko jej falšovania.

Kupóny a promo kódy - Ľahko je možné implementovať rôzne zľavy a promo akcie, ktoré môžu podporiť predaj a prilákať viac zákazníkov.
 

ticketing
ticketing

Výhody pre užívateľov
 

Jedinečný QR kód - Každý užívateľ dostane svoj vlastný QR kód, ktorý má k dispozícii v mobilnej aplikácii alebo e-maily. Tento kód potom slúži na rýchly a bezpečný vstup do zariadenia a akcie.

Online rezervácia - Rezervácia na akcie a návštevy môžu používatelia vykonávať jednoducho online prostredníctvom prehľadného kalendára.

Rôzne platobné metódy - Kredit na vstupenky je možné dobíjať rôznymi spôsobmi: hotovosťou na mieste | platobným terminálom na mieste | prostredníctvom internet bankingu.

Intuitívne užívateľské rozhranie - Responzívne webové rozhranie umožňuje pripojiť sa takmer z akéhokoľvek zariadenia, či už ide o počítač, tablet alebo mobilný telefón.

Ochrana osobných údajov - Systém zaisťuje vysokú úroveň zabezpečenia a ochrany osobných údajov užívateľov.

Nepretržitý prístup k službám - Užívatelia majú možnosť využívať služby Ticketing modulu nepretržite - môžu sa rozhodovať flexibilne pri vysokej úrovni užívateľského komfortu.

Ako to funguje?

Nákup lístka

Zákazník si kúpi lístok, na ktorom je preddefinovaná cena / platnosť / prístup.

Vstup do areálu

Zákazník oskenuje lístok / QR kód na turnikete alebo QR čítačke a vojde.

Kontrola

Lístok zákazníka je skontrolovaný či má platný prístup a nevypršanú platnosť.

ticketing

Mám záujem
o návrh riešenia zadarmo

Prípadové štúdie

Pre lepšiu predstavu o tom, ako naše produkty a riešenia fungujú v reálnych podmienkach, sme pre vás pripravili inšpiratívne prípadové štúdie z rôznych oblastí ľudskej činnosti, kde už bola platforma Softplus úspešne implementovaná.

Implementácia riešení Softplus Ticketing v prevádzke múzea

15.04.2024 Riešenie služieb a reatilu

Mnohé múzeá sa s narastajúcou popularitou často stretávajú s výzvami súvisiacimi s efektívnym riadením vstupov, kontrolou prístupu a spracovaním údajov o návštevnosti. Tradičné manuálne spracovanie vstupeniek už nezvláda uspokojiť potreby moderného múzea, čo vedie k dlhým radom, nespokojnosti návštevníkov a nedostatočnej informovanosti manažmentu. Aby bolo možné zlepšiť úroveň poskytovaných služieb a zvýšiť efektivitu, padne logicky rozhodnutie implementovať pokročilý softvérový vstupenkový systém. Tento systém musí ideálne zaistiť nielen rýchle a spoľahlivé odbavenie návštevníkov, ale aj poskytovať detailné štatistiky predaja a návštevnosti, čo by malo umožniť lepšie strategické plánovanie.

Dozvedieť sa viac

Dôverujú nám

„

Ing. Barbora Stachovič Vosátková

Home Gym Bratislava/Malacky, konateľka siete

Rozhodli sme sa v našich dvoch existujúcich fitness centrách v Bratislave a Malackách a v ďalšom pripravovanom implementovať riešenie bezobslužného fitness centra. Webová aplikácia a jej front end je prínosom pre návštevníkov našich fitness centier a rovnako zjednodušuje prácu nášmu manažmentu a tímu, ktorý vo fitness centrách pracuje. So systémom sme spokojní a aj preto ho budeme implementovať v ďalšej z našich prevádzok.

„

Igor Schlesinger

AS Trenčín, marketing manažér Senior

V spolupráci so spoločnosťou TSS sme vyvinuli Cashless systému pre úhrady v našom fanúšikovskom portály a jeho ďalších súčastiach. Na zdokonalení a vývoji tohto systému stále spolupracujeme a snažíme sa ho tak zdokonaľovať. Systém prináša našim fanúšikom zvýšenie komfortu pri návšteve na našom štadióne a to už nielen na futbalových zápasoch ale aj na eventoch inej povahy, ktoré vďaka systému vieme organizovať a pozývať na nich našich zákazníkov a fanúšikov.

„

Aleš Tinka

ATIcomp, s. r. o., konateľ spoločnosti

Riešenie z dielne TSS Group, sme graficky upravili a využili za účelom uľahčenia platobných procesov v dealerskej sieti automobilov koncernu VW a pre ďalšie značky. Dané riešenie poskytuje zákazníkom dealerských sietí vyšší komfort a automatizáciu procesu úhrady pri nákupe náhradných dielov a servise svojich vozidiel.

„

Ing. Ján Stolár

Deltech, a. s., projektový manažér

Spolu s našim dlhodobým partnerom v oblasti zabezpečovacích technológií TSS Group sme u nášho zákazníka AMTB Senica nasadili logistické riešenie, ktoré umožňuje odberateľom a dodávateľom prístup do areálu zákazníka a automatizuje niektoré procesy logistiky pri nakládke a vykládke dodávok zákazníka. Riešenie rovnako automatizuje prístup do areálu pre zamestnancov, služby a servisných partnerov zákazníka.

„

Ing. Milan Valent

LYNX, s. r. o., projektový manažér

Oslovili sme nášho dlhodobého partnera s požiadavkou od manažmentu letiska v Košiciach, ktorí hľadali riešenia, zjednodušujúce procesy na letisku. Spoločne sme vymysleli systém, ktorý automatizuje proces pri skenovaní palubných lístkov cestujúcich a tím zrýchľujú procesy pri prechode cez bezpečnostnú kontrolu a následne pri nástupe na palubu lietadla.

„

Maroš Libiak

Sinatra Cigar Room Zvolen, majiteľ klubu

Od známeho z regiónu som sa dozvedel, že existuje riešenie pre bezobslužné fitness centrá. Po konzultácií a následnej úpravy tohto riešenia sme vyvinuli riešenie aj pre náš pánsky klub a môžeme tak prinášať našim zákazníkom a klubovým členom prístup do nášho Cigar roomu aj mimo otváracích hodín so všetkým komfortom, ktorý patrí k našim štandardne ponúkaným službám. My a rovnako naši zákazníci sú tak vždy spokojní.

Nezáväzná
konzultácia

Obráťte sa na náš tím odborníkov a požiadajte o bezplatnú konzultáciu ohľadom implementácie našich technologických riešení. Sme tu, aby sme vám pomohli dosiahnuť vaše obchodné ciele. Kontaktujte nás ešte dnes.

Napíšte nám

Odoslaním súhlasíte so spracovaním osobných údajov.