Investorom je dopytované riešenie, ktoré by umožňovalo jeho zákazníkom vykonávať samoobslužné platby ideálne v ktorúkoľvek dennú dobu. Zákazníci musia mať možnosť vykonávať hotovostné aj bezhotovostné operácie. Identifikačné údaje o platbe by malo byť možné zadávať ručne, prostredníctvom dotykového displeja alebo naskenovaním QR kódu. Cieľom je znížiť vyťaženie zamestnancov investora, zrýchliť odbavovanie jeho zákazníkov a sprístupniť možnosť realizovať platby nonstop.
V tomto prípade odporúčame nasadenie interiérového platobného kiosku. Užívatelia ho ovládajú prostredníctvom dotykového displeja a intuitívneho užívateľského rozhrania. Zariadeniu samozrejme nechýba ani platobný terminál, čítačka QR kódov, bankovník a mincovník. Nechýba ani možnosť doplnenia o tlačiareň pokladničných dokladov. Veľký dôraz je v neposlednom rade kladený na maximálne zabezpečenie prebiehajúcich platieb.
Vďaka významnému zvýšeniu miery automatizácie realizácie platieb došlo takmer okamžite k zníženiu vyťaženia personálu investora. Po zavedení systému majú zákazníci investora po novom tiež možnosť uskutočňovať platby 24/7, čo prispelo k zvýšeniu spokojnosti zákazníkov, ktorí nie sú obmedzení pevne danou otváracou dobou. Opäť sa teda potvrdilo, že systém platobnej stanice v sebe prepája rýchlosť, efektivitu, pohodlie, bezpečnosť a spoľahlivosť a je predurčený pre široké spektrum praktických aplikácií.
Nižšie sú uvedené vybrané produkty a moduly, ktoré odporúčame použiť tejto prípadovej štúdie. Kompletná ponuka produktov je oveľa širšia av prípade potreby je možné ďalšie produkty jednoducho integrovať v rámci platformy SOFTPLUS tak, aby výsledné riešenie maximálne vyhovovalo konkrétnym potrebám zákazníka.
Obráťte sa na náš tím odborníkov a požiadajte o bezplatnú konzultáciu ohľadom implementácie našich technologických riešení. Sme tu, aby sme vám pomohli dosiahnuť vaše obchodné ciele. Kontaktujte nás ešte dnes.