1. Prípadové štúdie
  2. Riešenie služieb a reatilu
  3. Sofistikované riešenie pre vykonávanie úhrad

Sofistikované riešenie pre vykonávanie úhrad

Platobná stanica je výborným predstaviteľom sofistikovaného zariadenia na vykonávanie samoobslužných úhrad rôznych typov pohľadávok. Je navrhnutá tak, aby poskytovala maximálny užívateľský komfort pri zachovaní maximálneho zabezpečenia vykonávaných transakcií.

Výzva

Investorom je dopytované riešenie, ktoré by umožňovalo jeho zákazníkom vykonávať samoobslužné platby ideálne v ktorúkoľvek dennú dobu. Zákazníci musia mať možnosť vykonávať hotovostné aj bezhotovostné operácie. Identifikačné údaje o platbe by malo byť možné zadávať ručne, prostredníctvom dotykového displeja alebo naskenovaním QR kódu. Cieľom je znížiť vyťaženie zamestnancov investora, zrýchliť odbavovanie jeho zákazníkov a sprístupniť možnosť realizovať platby nonstop.

Riešenie

V tomto prípade odporúčame nasadenie interiérového platobného kiosku. Užívatelia ho ovládajú prostredníctvom dotykového displeja a intuitívneho užívateľského rozhrania. Zariadeniu samozrejme nechýba ani platobný terminál, čítačka QR kódov, bankovník a mincovník. Nechýba ani možnosť doplnenia o tlačiareň pokladničných dokladov. Veľký dôraz je v neposlednom rade kladený na maximálne zabezpečenie prebiehajúcich platieb.

Výsledok

Vďaka významnému zvýšeniu miery automatizácie realizácie platieb došlo takmer okamžite k zníženiu vyťaženia personálu investora. Po zavedení systému majú zákazníci investora po novom tiež možnosť uskutočňovať platby 24/7, čo prispelo k zvýšeniu spokojnosti zákazníkov, ktorí nie sú obmedzení pevne danou otváracou dobou. Opäť sa teda potvrdilo, že systém platobnej stanice v sebe prepája rýchlosť, efektivitu, pohodlie, bezpečnosť a spoľahlivosť a je predurčený pre široké spektrum praktických aplikácií.

Súvisiace produkty

Nižšie sú uvedené vybrané produkty a moduly, ktoré odporúčame použiť tejto prípadovej štúdie. Kompletná ponuka produktov je oveľa širšia av prípade potreby je možné ďalšie produkty jednoducho integrovať v rámci platformy SOFTPLUS tak, aby výsledné riešenie maximálne vyhovovalo konkrétnym potrebám zákazníka.

Dôverujú nám

„

Ing. Barbora Stachovič Vosátková

Home Gym Bratislava/Malacky, konateľka siete

Rozhodli sme sa v našich dvoch existujúcich fitness centrách v Bratislave a Malackách a v ďalšom pripravovanom implementovať riešenie bezobslužného fitness centra. Webová aplikácia a jej front end je prínosom pre návštevníkov našich fitness centier a rovnako zjednodušuje prácu nášmu manažmentu a tímu, ktorý vo fitness centrách pracuje. So systémom sme spokojní a aj preto ho budeme implementovať v ďalšej z našich prevádzok.

„

Igor Schlesinger

AS Trenčín, marketing manažér Senior

V spolupráci so spoločnosťou TSS sme vyvinuli Cashless systému pre úhrady v našom fanúšikovskom portály a jeho ďalších súčastiach. Na zdokonalení a vývoji tohto systému stále spolupracujeme a snažíme sa ho tak zdokonaľovať. Systém prináša našim fanúšikom zvýšenie komfortu pri návšteve na našom štadióne a to už nielen na futbalových zápasoch ale aj na eventoch inej povahy, ktoré vďaka systému vieme organizovať a pozývať na nich našich zákazníkov a fanúšikov.

„

Aleš Tinka

ATIcomp, s. r. o., konateľ spoločnosti

Riešenie z dielne TSS Group, sme graficky upravili a využili za účelom uľahčenia platobných procesov v dealerskej sieti automobilov koncernu VW a pre ďalšie značky. Dané riešenie poskytuje zákazníkom dealerských sietí vyšší komfort a automatizáciu procesu úhrady pri nákupe náhradných dielov a servise svojich vozidiel.

„

Ing. Ján Stolár

Deltech, a. s., projektový manažér

Spolu s našim dlhodobým partnerom v oblasti zabezpečovacích technológií TSS Group sme u nášho zákazníka AMTB Senica nasadili logistické riešenie, ktoré umožňuje odberateľom a dodávateľom prístup do areálu zákazníka a automatizuje niektoré procesy logistiky pri nakládke a vykládke dodávok zákazníka. Riešenie rovnako automatizuje prístup do areálu pre zamestnancov, služby a servisných partnerov zákazníka.

„

Ing. Milan Valent

LYNX, s. r. o., projektový manažér

Oslovili sme nášho dlhodobého partnera s požiadavkou od manažmentu letiska v Košiciach, ktorí hľadali riešenia, zjednodušujúce procesy na letisku. Spoločne sme vymysleli systém, ktorý automatizuje proces pri skenovaní palubných lístkov cestujúcich a tím zrýchľujú procesy pri prechode cez bezpečnostnú kontrolu a následne pri nástupe na palubu lietadla.

„

Maroš Libiak

Sinatra Cigar Room Zvolen, majiteľ klubu

Od známeho z regiónu som sa dozvedel, že existuje riešenie pre bezobslužné fitness centrá. Po konzultácií a následnej úpravy tohto riešenia sme vyvinuli riešenie aj pre náš pánsky klub a môžeme tak prinášať našim zákazníkom a klubovým členom prístup do nášho Cigar roomu aj mimo otváracích hodín so všetkým komfortom, ktorý patrí k našim štandardne ponúkaným službám. My a rovnako naši zákazníci sú tak vždy spokojní.

Mám záujem
o návrh riešenia zadarmo

Nezáväzná
konzultácia

Obráťte sa na náš tím odborníkov a požiadajte o bezplatnú konzultáciu ohľadom implementácie našich technologických riešení. Sme tu, aby sme vám pomohli dosiahnuť vaše obchodné ciele. Kontaktujte nás ešte dnes.

Napíšte nám

Odoslaním súhlasíte so spracovaním osobných údajov.