1. Produkty
  2. SOFTPLUS Box

SOFTPLUS Box

Predstavujeme vám flexibilný a bezpečný systém na správu úložných skriniek, ktorý umožňuje efektívne a pohodlne vyriešiť skladovanie a zdieľanie uložených predmetov v rámci rôznych komerčných i nekomerčných aplikácií.

Úschovné boxy môžete ovládať aj zdieľať online

Skrinkový modul je možné jednoducho charakterizovať ako systém elektronicky riadených skriniek, pri ktorých je prístup a správa riešená prostredníctvom mobilnej aplikácie alebo čipových kariet. BOX modul je ideálny pre administratívne budovy, športové centrá, školy a iné verejné miesta, kde je vyžadovaná kontrola prístupu a zároveň ukladanie rôznych vecí. Aj v tomto prípade umožňuje modul flexibilne konfigurovať ako samotné skrinky, tak samozrejme aj ich počet.

Digitálny prístup

Bezkľúčový prístup pomocou čipových kariet alebo mobilné aplikácie.

Modularita

Počet a veľkosť skriniek je možné prispôsobiť podľa konkrétnych požiadaviek.

Bezpečnosť

Vďaka použitému šifrovaniu prístupu je zabezpečenie na vysokej úrovni.

Výhody produktu

Efektivita

Naše riešenie pomôže lepšie zorganizovať a zefektívniť manažment úschovne.

Bezpečnosť

Minimalizácia rizík spojených so stratou kľúčov vďaka elektronickému prístupu.

Flexibilita

Bezproblémová úprava počtu skriniek a súvisiacich funkcií podľa potreby.

Výhody pre majiteľov a prevádzkovateľov
 

Prevádzkovateľ získava plnú kontrolu nad systémom prostredníctvom webového rozhrania, kde môže sledovať používanie skriniek, pridávať alebo odoberať prístupové práva a monitorovať stav zariadenia v reálnom čase. Nasadenie nášho produktu prináša aj nižšie nároky na fyzickú údržbu zariadenia a zjednodušuje správu celého riešenia, čím dochádza k optimalizácii prevádzkových nákladov.

box
box

Výhody pre užívateľov
 

Koncový užívateľ s naším produktom získava bezpečné a komfortné úložisko, ktoré je spravované digitálne a zaobíde sa bez klasických kľúčov. Užívatelia ocenia aj možnosť vzdialenej rezervácie skriniek a ich elegantné otváranie prostredníctvom aplikácie.

Mobilné aplikácie
 

Mobilné aplikácie slúžia na vykonávanie rezervácií, otvárania a správe skriniek. Užívatelia môžu cez aplikáciu sledovať dostupnosť jednotlivých skriniek, prijímať notifikácie o stave svojich úložísk a mať plnú kontrolu nad prístupom. Aplikácia je kompatibilná so systémami iOS a Android.

Ako to funguje?

Bezkontaktný prístup

Užívatelia si môžu skrinku rezervovať/otvoriť prostredníctvom aplikácie alebo čipovej karty.

Webová správa

Centrálne webové rozhranie umožňuje vykonávať vzdialený monitoring a správu skriniek.

Automatické funkcie

Systém automaticky priraďuje dostupné skrinky podľa aktuálnej potreby.

 

Schéma zapojenia

 

BOX modul je prostredníctvom siete prepojený s webovým serverom. Každá skrinka je vybavená elektronickým zámkom, ktorý je možné otvoriť mobilnou aplikáciou alebo bezkontaktnou kartou. Systém je spravovaný cez centrálny server, ktorý poskytuje aktuálne informácie o stave skriniek.

box module

Mám záujem
o návrh riešenia zadarmo

Ukážka produktu

 .

Dôverujú nám

„

Ing. Barbora Stachovič Vosátková

Home Gym Bratislava/Malacky, konateľka siete

Rozhodli sme sa v našich dvoch existujúcich fitness centrách v Bratislave a Malackách a v ďalšom pripravovanom implementovať riešenie bezobslužného fitness centra. Webová aplikácia a jej front end je prínosom pre návštevníkov našich fitness centier a rovnako zjednodušuje prácu nášmu manažmentu a tímu, ktorý vo fitness centrách pracuje. So systémom sme spokojní a aj preto ho budeme implementovať v ďalšej z našich prevádzok.

„

Igor Schlesinger

AS Trenčín, marketing manažér Senior

V spolupráci so spoločnosťou TSS sme vyvinuli Cashless systému pre úhrady v našom fanúšikovskom portály a jeho ďalších súčastiach. Na zdokonalení a vývoji tohto systému stále spolupracujeme a snažíme sa ho tak zdokonaľovať. Systém prináša našim fanúšikom zvýšenie komfortu pri návšteve na našom štadióne a to už nielen na futbalových zápasoch ale aj na eventoch inej povahy, ktoré vďaka systému vieme organizovať a pozývať na nich našich zákazníkov a fanúšikov.

„

Aleš Tinka

ATIcomp, s. r. o., konateľ spoločnosti

Riešenie z dielne TSS Group, sme graficky upravili a využili za účelom uľahčenia platobných procesov v dealerskej sieti automobilov koncernu VW a pre ďalšie značky. Dané riešenie poskytuje zákazníkom dealerských sietí vyšší komfort a automatizáciu procesu úhrady pri nákupe náhradných dielov a servise svojich vozidiel.

„

Ing. Ján Stolár

Deltech, a. s., projektový manažér

Spolu s našim dlhodobým partnerom v oblasti zabezpečovacích technológií TSS Group sme u nášho zákazníka AMTB Senica nasadili logistické riešenie, ktoré umožňuje odberateľom a dodávateľom prístup do areálu zákazníka a automatizuje niektoré procesy logistiky pri nakládke a vykládke dodávok zákazníka. Riešenie rovnako automatizuje prístup do areálu pre zamestnancov, služby a servisných partnerov zákazníka.

„

Ing. Milan Valent

LYNX, s. r. o., projektový manažér

Oslovili sme nášho dlhodobého partnera s požiadavkou od manažmentu letiska v Košiciach, ktorí hľadali riešenia, zjednodušujúce procesy na letisku. Spoločne sme vymysleli systém, ktorý automatizuje proces pri skenovaní palubných lístkov cestujúcich a tím zrýchľujú procesy pri prechode cez bezpečnostnú kontrolu a následne pri nástupe na palubu lietadla.

„

Maroš Libiak

Sinatra Cigar Room Zvolen, majiteľ klubu

Od známeho z regiónu som sa dozvedel, že existuje riešenie pre bezobslužné fitness centrá. Po konzultácií a následnej úpravy tohto riešenia sme vyvinuli riešenie aj pre náš pánsky klub a môžeme tak prinášať našim zákazníkom a klubovým členom prístup do nášho Cigar roomu aj mimo otváracích hodín so všetkým komfortom, ktorý patrí k našim štandardne ponúkaným službám. My a rovnako naši zákazníci sú tak vždy spokojní.

Nezáväzná
konzultácia

Obráťte sa na náš tím odborníkov a požiadajte o bezplatnú konzultáciu ohľadom implementácie našich technologických riešení. Sme tu, aby sme vám pomohli dosiahnuť vaše obchodné ciele. Kontaktujte nás ešte dnes.

Napíšte nám

Odoslaním súhlasíte so spracovaním osobných údajov.