Každá oblasť ľudskej činnosti má svoje špecifiká a výnimkou samozrejme nie sú ani nemocnice. Aj v tomto prípade má naša platforma SOFTPLUS čo ponúknuť, či už ide napríklad o zabezpečenie nepretržitého poskytovania služieb klientom alebo vysokú mieru automatizácie procesov.
V prípade nemocníc môže byť nasadenie systému SOFTPLUS prínosné hneď v niekoľkých rovinách. Zatiaľ čo na jednej strane dôjde k zvýšeniu kvality poskytovaných služieb klientom-pacientom, a tým aj k zlepšeniu celkového vnímania daného zdravotníckeho zariadenia, na druhej strane dôjde k reálnemu zefektívneniu mnohých procesov, čo povedie k žiaducim úsporám. Typickým príkladom môže byť automatizácia mnohých rutinných činností, ktoré doteraz vykonávajú zamestnanci. V neposlednom rade určite stojí za zmienku aj nezanedbateľné zníženie chybovosti spôsobenej ľudským faktorom.
Nižšie sú uvedené vybrané produkty a moduly, ktoré odporúčame použiť tejto prípadovej štúdie. Kompletná ponuka produktov je oveľa širšia av prípade potreby je možné ďalšie produkty jednoducho integrovať v rámci platformy SOFTPLUS tak, aby výsledné riešenie maximálne vyhovovalo konkrétnym potrebám zákazníka.
Inteligentné riešenie pre efektívne riadenie obsadenosti parkovacích miest, ktoré umožňuje vykonávať rezerváciu a správu parkovacích kapacít s využitím moderných technológií.
Prístupový modul dovoľuje vďaka použitým technológiám – okrem iného kontrolérom a QR čítačkám – vykonávať rýchle overenie prístupových oprávnení. Výsledkom je potom okamžité umožnenie alebo zamietnutie vstupu.
Dochádzkový modul, ktorý umožňuje vykonávať jednoduchú elektronickú evidenciu a kontrolu dochádzky zamestnancov a ich pracovných aktivít.
Predstavujeme vám flexibilný a bezpečný systém na správu úložných skriniek, ktorý umožňuje efektívne a pohodlne vyriešiť skladovanie a zdieľanie uložených predmetov v rámci rôznych komerčných i nekomerčných aplikácií.
Modul SOFTPLUS FOOD predstavuje inovatívne riešenie pre kompletnú digitalizáciu a následne aj optimalizáciu správy stravovacích služieb rôzneho rozsahu. Vďaka zavedeniu veľkého podielu automatizácie zefektívňuje proces objednávania, prípravy i výdaja jedál.
Pre lepšiu predstavu o tom, ako naše produkty a riešenia fungujú v reálnych podmienkach, sme pre vás pripravili inšpiratívne prípadové štúdie z rôznych oblastí ľudskej činnosti, kde už bola platforma SOFTPLUS úspešne implementovaná.
Stredne veľká spoločnosť sa rozhodla využiť jedno z mnohých riešení SOFTPLUS na zníženie neúnosnej administratívnej záťaže, súvisiacej so spracovaním dochádzky zamestnancov.
Prinášame riešenie, ktoré umožňuje prevádzkovať fitness centrum prakticky nonstop, avšak s minimálnymi až nulovými nákladmi na personálne zaistenie jeho prevádzky. Nasledujúce riadky vám o našom systéme a jeho širokých možnostiach prezradia viac – rozhodne stoja za vašu pozornosť.
Obráťte sa na náš tím odborníkov a požiadajte o bezplatnú konzultáciu ohľadom implementácie našich technologických riešení. Sme tu, aby sme vám pomohli dosiahnuť vaše obchodné ciele. Kontaktujte nás ešte dnes.