1. Produkty
  2. SOFTPLUS Reservation

SOFTPLUS Reservation

Prehľadná online platforma pre správcu športových zariadení. Systém umožňuje používateľom ľahko a efektívne rezervovať ihriská a iné športoviská.

Poriadok robí priateľov…

Náš rezervačný systém umožňuje vykonávať komplexnú správu rezervácií priestorov pre prevádzkovanie športových aktivít. Správcovia tak získajú jednoduchý nástroj pre manažment dostupnosti športovísk a koncoví používatelia intuitívne rozhranie pre rýchlu online rezerváciu požadovaných priestorov.

Jednoduchá správa kapacít

Naše riešenie predstavuje jednoduché riešenie pre rezerváciu športovísk.

Integrované platobné brány

Možnosť vykonávať bezpečné online platobné transakcie je dnes štandardom.

Štatistiky a reporting vyťaženosti

Manažment športového areálu má k dispozícii jasné čísla o jeho prevádzke.

Výhody produktu

Úspora času pri správe rezervácií

Vďaka nášmu riešeniu bude správa rezervácií efektívna a bez zbytočných operácií.

Zvýšenie obsadenosti športovísk

Lepšia organizácia rezervácií so sebou prinesie aj zlepšenie vyťaženia obsadenosti.

Presné informácie o využití priestorov

Exaktné informácie sú základom pre budúce správne rozhodnutia manažmentu.

Výhody pre majiteľov a prevádzkovateľov
 

Systém optimalizuje prevádzku športovísk, vedie k zníženiu nákladov spojených s rezerváciami a zaisťuje maximálnu obsadenosť komerčných priestorov. Navyše zjednodušuje súvisiacu administratívu a vďaka štatistikám umožňuje presne analyzovať efektivitu využitia priestorov.

reservation
reservation

Výhody pre užívateľov
 

Užívatelia môžu vďaka nášmu riešeniu jednoducho rezervovať požadované športoviská prostredníctvom užívateľsky príjemného prostredia. V reálnom čase majú prehľad o dostupných športoviskách a po vykonaní rezervácie samozrejme nechýba ani možnosť pohodlne uhradiť požadovanú čiastku online.

Mobilné aplikácie
 

K dispozícii je mobilná aplikácia, ktorá sprostredkováva rýchly prístup k rezerváciám, aktualizáciám a notifikáciam. Webové užívateľské rozhranie je samozrejme taktiež optimalizované aj pre zobrazenie na mobilných zariadeniach, vďaka čomu je možné rezervácie pohodlne vykonávať takmer kdekoľvek a kedykoľvek.

Ako to funguje?

Online rezervácia v reálnom čase

Koncový používateľ si online zvolí požadované priestory v požadovanom čase.

Správa dostupnosti a obsadenosti

Dáta o obsadenosti sú vždy čerstvé - aktualizované v reálnom čase.

Integrované platby a správa faktúr

Úhrada služieb prebieha bezhotovostne online a následne je vydaný doklad v PDF.

 

Schéma zapojenia

 

Rezervačný systém pracuje ako „centrálny uzol“ pre správu rezervácií a platieb, ktorý je s užívateľmi online prepojený prostredníctvom webového rozhrania alebo cez mobilnú aplikáciu. Správcovia (administrátori) majú prístup k štatistikám a reportom v samotnom paneli.

reservation

Mám záujem
o návrh riešenia zadarmo

Prípadové štúdie

Pre lepšiu predstavu o tom, ako naše produkty a riešenia fungujú v reálnych podmienkach, sme pre vás pripravili inšpiratívne prípadové štúdie z rôznych oblastí ľudskej činnosti, kde už bola platforma SOFTPLUS úspešne implementovaná.

Zacvičte so zbytočnými nákladmi

08.04.2024 Riešenie pre šport a rekreáciu Řešení pro municipality Řešení pro logistiku Riešenia pre nemocnice

Prinášame riešenie, ktoré umožňuje prevádzkovať fitness centrum prakticky nonstop, avšak s minimálnymi až nulovými nákladmi na personálne zaistenie jeho prevádzky. Nasledujúce riadky vám o našom systéme a jeho širokých možnostiach prezradia viac – rozhodne stoja za vašu pozornosť.

Dozvedieť sa viac

Dôverujú nám

„

Ing. Barbora Stachovič Vosátková

Home Gym Bratislava/Malacky, konateľka siete

Rozhodli sme sa v našich dvoch existujúcich fitness centrách v Bratislave a Malackách a v ďalšom pripravovanom implementovať riešenie bezobslužného fitness centra. Webová aplikácia a jej front end je prínosom pre návštevníkov našich fitness centier a rovnako zjednodušuje prácu nášmu manažmentu a tímu, ktorý vo fitness centrách pracuje. So systémom sme spokojní a aj preto ho budeme implementovať v ďalšej z našich prevádzok.

„

Igor Schlesinger

AS Trenčín, marketing manažér Senior

V spolupráci so spoločnosťou TSS sme vyvinuli Cashless systému pre úhrady v našom fanúšikovskom portály a jeho ďalších súčastiach. Na zdokonalení a vývoji tohto systému stále spolupracujeme a snažíme sa ho tak zdokonaľovať. Systém prináša našim fanúšikom zvýšenie komfortu pri návšteve na našom štadióne a to už nielen na futbalových zápasoch ale aj na eventoch inej povahy, ktoré vďaka systému vieme organizovať a pozývať na nich našich zákazníkov a fanúšikov.

„

Aleš Tinka

ATIcomp, s. r. o., konateľ spoločnosti

Riešenie z dielne TSS Group, sme graficky upravili a využili za účelom uľahčenia platobných procesov v dealerskej sieti automobilov koncernu VW a pre ďalšie značky. Dané riešenie poskytuje zákazníkom dealerských sietí vyšší komfort a automatizáciu procesu úhrady pri nákupe náhradných dielov a servise svojich vozidiel.

„

Ing. Ján Stolár

Deltech, a. s., projektový manažér

Spolu s našim dlhodobým partnerom v oblasti zabezpečovacích technológií TSS Group sme u nášho zákazníka AMTB Senica nasadili logistické riešenie, ktoré umožňuje odberateľom a dodávateľom prístup do areálu zákazníka a automatizuje niektoré procesy logistiky pri nakládke a vykládke dodávok zákazníka. Riešenie rovnako automatizuje prístup do areálu pre zamestnancov, služby a servisných partnerov zákazníka.

„

Ing. Milan Valent

LYNX, s. r. o., projektový manažér

Oslovili sme nášho dlhodobého partnera s požiadavkou od manažmentu letiska v Košiciach, ktorí hľadali riešenia, zjednodušujúce procesy na letisku. Spoločne sme vymysleli systém, ktorý automatizuje proces pri skenovaní palubných lístkov cestujúcich a tím zrýchľujú procesy pri prechode cez bezpečnostnú kontrolu a následne pri nástupe na palubu lietadla.

„

Maroš Libiak

Sinatra Cigar Room Zvolen, majiteľ klubu

Od známeho z regiónu som sa dozvedel, že existuje riešenie pre bezobslužné fitness centrá. Po konzultácií a následnej úpravy tohto riešenia sme vyvinuli riešenie aj pre náš pánsky klub a môžeme tak prinášať našim zákazníkom a klubovým členom prístup do nášho Cigar roomu aj mimo otváracích hodín so všetkým komfortom, ktorý patrí k našim štandardne ponúkaným službám. My a rovnako naši zákazníci sú tak vždy spokojní.

Nezáväzná
konzultácia

Obráťte sa na náš tím odborníkov a požiadajte o bezplatnú konzultáciu ohľadom implementácie našich technologických riešení. Sme tu, aby sme vám pomohli dosiahnuť vaše obchodné ciele. Kontaktujte nás ešte dnes.

Napíšte nám

Odoslaním súhlasíte so spracovaním osobných údajov.