Integračná platforma SOFTPLUS je postavená a dodávaná v podobe webovej aplikácie, ktorej verejne dostupné súčasti (zákaznícke portály a administrácia) sú optimalizované pre prístup z mobilných zariadení a tabletov. Webová aplikácia je responzívna a nechýba ani moderný dizajn.
Najdôležitejšou vlastnosťou našej integračnej platformy SOFTPLUS je jej modulárnosť, a jej jednoduchá rozšíriteľnosť v prípade potreby. To v praxi znamená, že vďaka jednotlivým modulom, ktoré sme v rámci platformy vyvinuli a vyvíjame, dokážeme pre zákazníka zostaviť rôzne riešenia a tie ďalej spájať do jedného funkčného celku, pričom všetko je postavené na jednom programovacom jazyku.
Jednou z hlavných výhod SOFTPLUSu je schopnosť efektívne spájať a synchronizovať rôzne systémy a aplikácie, čo vedie k zlepšeniu toku informácií a automatizácii procesov v organizácii. SOFTPLUS taktiež prispieva k zlepšeniu správy dát a efektívnejšiemu využívaniu zdrojov.
Vďaka modularite môže byť SOFTPLUS prispôsobený špecifickým potrebám a požiadavkám rôznych odvetví a podnikových prostredí. To znamená, že organizácie môžu vytvárať vlastné integračné riešenia a prispôsobovať ich svojim individuálnym procesom a obchodným cieľom.
Ďalšou výhodou SOFTPLUSu je schopnosť ľahko integrovať nové technológie a budúce rozšírenie bez väčších zmien v existujúcom systéme.
Základ systému pozostáva zo základných modulov: administračného (užívateľského), prekladového, reportovacieho, emailového a tlačového, v ktorých si používatelia a správcovia nadefinujú všetko potrebné.
Pre lepšiu predstavu o tom, ako naše produkty a riešenia fungujú v reálnych podmienkach, sme pre vás pripravili inšpiratívne prípadové štúdie z rôznych oblastí ľudskej činnosti, kde už bola platforma SOFTPLUS úspešne implementovaná.
Moderné firmy stále častejšie hľadajú spôsoby, ako optimalizovať svoje procesy a zlepšiť zákaznícku skúsenosť. Jedným z kľúčových oblastí, kde je možné dosiahnuť výrazné zlepšenie, je správa návštev. Ručná evidencia a tradičné recepčné služby sú často časovo náročné a náchylné k chybám. Riešením môže byť implementácia moderného samoobslužného kiosku. Tento inovatívny nástroj automatizuje proces registrácie návštevníkov, znižuje záťaž recepčných a zvyšuje bezpečnosť vášho objektu. V nasledujúcom texte sa bližšie pozrieme na konkrétny príklad úspešnej implementácie samoobslužného kiosku E-recepčnej a jeho prínosy pre spoločnosť.
Mnoho logistických uzlov čelí výzve, ako zaistiť bezpečný a efektívny vjazd vozidiel do svojich priestorov. Ručná kontrola registračných značiek je nielen časovo náročná, ale aj náchylná k chybám. Moderné riešenie využívajúce rozpoznávanie registračných značiek (LPR) ponúka efektívnu a bezpečnú alternatívu. Automatizovaný systém LPR umožňuje presne sledovať a riadiť prístup vozidiel, čím zvyšuje bezpečnosť a znižuje riziko neoprávneného vjazdu. V nasledujúcom texte sa bližšie pozrieme na konkrétny príklad implementácie systému LPR a jeho prínosy pre firmy.
Obráťte sa na náš tím odborníkov a požiadajte o bezplatnú konzultáciu ohľadom implementácie našich technologických riešení. Sme tu, aby sme vám pomohli dosiahnuť vaše obchodné ciele. Kontaktujte nás ešte dnes.