1. Homepage
  2. Čo je SOFTPLUS

Čo je SOFTPLUS

Integračná platforma SOFTPLUS je postavená a dodávaná v podobe webovej aplikácie, ktorej verejne dostupné súčasti (zákaznícke portály a administrácia) sú optimalizované pre prístup z mobilných zariadení a tabletov. Webová aplikácia je responzívna a nechýba ani moderný dizajn.

Integračná platforma SOFTPLUS

Najdôležitejšou vlastnosťou našej integračnej platformy SOFTPLUS je jej modulárnosť, a jej jednoduchá rozšíriteľnosť v prípade potreby. To v praxi znamená, že vďaka jednotlivým modulom, ktoré sme v rámci platformy vyvinuli a vyvíjame, dokážeme pre zákazníka zostaviť rôzne riešenia a tie ďalej spájať do jedného funkčného celku, pričom všetko je postavené na jednom programovacom jazyku.

Jednou z hlavných výhod SOFTPLUSu je schopnosť efektívne spájať a synchronizovať rôzne systémy a aplikácie, čo vedie k zlepšeniu toku informácií a automatizácii procesov v organizácii. SOFTPLUS taktiež prispieva k zlepšeniu správy dát a efektívnejšiemu využívaniu zdrojov.

Vďaka modularite môže byť SOFTPLUS prispôsobený špecifickým potrebám a požiadavkám rôznych odvetví a podnikových prostredí. To znamená, že organizácie môžu vytvárať vlastné integračné riešenia a prispôsobovať ich svojim individuálnym procesom a obchodným cieľom.

Ďalšou výhodou SOFTPLUSu je schopnosť ľahko integrovať nové technológie a budúce rozšírenie bez väčších zmien v existujúcom systéme.

Základ systému pozostáva zo základných modulov: administračného (užívateľského), prekladového, reportovacieho, emailového a tlačového, v ktorých si používatelia a správcovia nadefinujú všetko potrebné.

Viacjazyčnosť - možnosť voľby niekoľkých jazykových mutácií

Jednoduché úpravy podľa požiadaviek koncového zákazníka

Pravidelná aktualizácia produktov

Komunikácia a integrácia s aplikáciami tretích strán

Dôverujú nám

„

Ing. Barbora Stachovič Vosátková

Home Gym Bratislava/Malacky, konateľka siete

Rozhodli sme sa v našich dvoch existujúcich fitness centrách v Bratislave a Malackách a v ďalšom pripravovanom implementovať riešenie bezobslužného fitness centra. Webová aplikácia a jej front end je prínosom pre návštevníkov našich fitness centier a rovnako zjednodušuje prácu nášmu manažmentu a tímu, ktorý vo fitness centrách pracuje. So systémom sme spokojní a aj preto ho budeme implementovať v ďalšej z našich prevádzok.

„

Igor Schlesinger

AS Trenčín, marketing manažér Senior

V spolupráci so spoločnosťou TSS sme vyvinuli Cashless systému pre úhrady v našom fanúšikovskom portály a jeho ďalších súčastiach. Na zdokonalení a vývoji tohto systému stále spolupracujeme a snažíme sa ho tak zdokonaľovať. Systém prináša našim fanúšikom zvýšenie komfortu pri návšteve na našom štadióne a to už nielen na futbalových zápasoch ale aj na eventoch inej povahy, ktoré vďaka systému vieme organizovať a pozývať na nich našich zákazníkov a fanúšikov.

„

Aleš Tinka

ATIcomp, s. r. o., konateľ spoločnosti

Riešenie z dielne TSS Group, sme graficky upravili a využili za účelom uľahčenia platobných procesov v dealerskej sieti automobilov koncernu VW a pre ďalšie značky. Dané riešenie poskytuje zákazníkom dealerských sietí vyšší komfort a automatizáciu procesu úhrady pri nákupe náhradných dielov a servise svojich vozidiel.

„

Ing. Ján Stolár

Deltech, a. s., projektový manažér

Spolu s našim dlhodobým partnerom v oblasti zabezpečovacích technológií TSS Group sme u nášho zákazníka AMTB Senica nasadili logistické riešenie, ktoré umožňuje odberateľom a dodávateľom prístup do areálu zákazníka a automatizuje niektoré procesy logistiky pri nakládke a vykládke dodávok zákazníka. Riešenie rovnako automatizuje prístup do areálu pre zamestnancov, služby a servisných partnerov zákazníka.

„

Ing. Milan Valent

LYNX, s. r. o., projektový manažér

Oslovili sme nášho dlhodobého partnera s požiadavkou od manažmentu letiska v Košiciach, ktorí hľadali riešenia, zjednodušujúce procesy na letisku. Spoločne sme vymysleli systém, ktorý automatizuje proces pri skenovaní palubných lístkov cestujúcich a tím zrýchľujú procesy pri prechode cez bezpečnostnú kontrolu a následne pri nástupe na palubu lietadla.

„

Maroš Libiak

Sinatra Cigar Room Zvolen, majiteľ klubu

Od známeho z regiónu som sa dozvedel, že existuje riešenie pre bezobslužné fitness centrá. Po konzultácií a následnej úpravy tohto riešenia sme vyvinuli riešenie aj pre náš pánsky klub a môžeme tak prinášať našim zákazníkom a klubovým členom prístup do nášho Cigar roomu aj mimo otváracích hodín so všetkým komfortom, ktorý patrí k našim štandardne ponúkaným službám. My a rovnako naši zákazníci sú tak vždy spokojní.

Mám záujem
o návrh riešenia zadarmo

Prípadové štúdie

Pre lepšiu predstavu o tom, ako naše produkty a riešenia fungujú v reálnych podmienkach, sme pre vás pripravili inšpiratívne prípadové štúdie z rôznych oblastí ľudskej činnosti, kde už bola platforma SOFTPLUS úspešne implementovaná.

Implementácia samoobslužného kiosku E-recepčná

15.04.2024 Řešení pro municipality Riešenia pre administratívne budovy

Moderné firmy stále častejšie hľadajú spôsoby, ako optimalizovať svoje procesy a zlepšiť zákaznícku skúsenosť. Jedným z kľúčových oblastí, kde je možné dosiahnuť výrazné zlepšenie, je správa návštev. Ručná evidencia a tradičné recepčné služby sú často časovo náročné a náchylné k chybám. Riešením môže byť implementácia moderného samoobslužného kiosku. Tento inovatívny nástroj automatizuje proces registrácie návštevníkov, znižuje záťaž recepčných a zvyšuje bezpečnosť vášho objektu. V nasledujúcom texte sa bližšie pozrieme na konkrétny príklad úspešnej implementácie samoobslužného kiosku E-recepčnej a jeho prínosy pre spoločnosť.

Dozvedieť sa viac

Riadenie vjazdu a výjazdu vozidiel LPR kamerovým systémom

15.04.2024 Řešení pro municipality Řešení pro logistiku Riešenia pre administratívne budovy

Mnoho logistických uzlov čelí výzve, ako zaistiť bezpečný a efektívny vjazd vozidiel do svojich priestorov. Ručná kontrola registračných značiek je nielen časovo náročná, ale aj náchylná k chybám. Moderné riešenie využívajúce rozpoznávanie registračných značiek (LPR) ponúka efektívnu a bezpečnú alternatívu. Automatizovaný systém LPR umožňuje presne sledovať a riadiť prístup vozidiel, čím zvyšuje bezpečnosť a znižuje riziko neoprávneného vjazdu. V nasledujúcom texte sa bližšie pozrieme na konkrétny príklad implementácie systému LPR a jeho prínosy pre firmy.

Dozvedieť sa viac

Nezáväzná
konzultácia

Obráťte sa na náš tím odborníkov a požiadajte o bezplatnú konzultáciu ohľadom implementácie našich technologických riešení. Sme tu, aby sme vám pomohli dosiahnuť vaše obchodné ciele. Kontaktujte nás ešte dnes.

Napíšte nám

Odoslaním súhlasíte so spracovaním osobných údajov.