1. Riešenia
  2. Riešenie služieb a retailu

Riešenie služieb a retailu

Široká univerzálnosť platformy SOFTPLUS umožňuje jej použitie aj v segmente služieb a retailu. Aj v tomto prípade môžeme akcentovať pojmy ako automatizácia, nepretržitá prevádzka, efektivita procesov, optimalizácia či personalizácia a reporting.

SOFTPLUS ACSPrístupový modul umožňuje jednoduché overenie prístupu a vďaka použitým technológiám – vrátane ZK kontrolórov a QR čítačiek – je výsledkom rýchle sprístupnenie alebo zamietnutie vstupu.+ Dozvedieť sa viac SOFTPLUS Payment StationPlatobná stanica má podobu dizajnovéhokiosku, ktorý je osadený technológiami na bezpečné vykonávanie bezhotovostných aj hotovostných platobných transakcií.+ Dozvedieť sa viac SOFTPLUS BOXPredstavujeme vám flexibilný a bezpečný systém na správu úložných skriniek, ktorý umožňuje efektívne a pohodlne vyriešiť skladovanie a zdieľanie uložených predmetov v rámci rôznych komerčných i nekomerčných aplikácií.+ Dozvedieť sa viac

Komplexné riešenie služieb a retailu

Ako už bolo uvedené v úvode – integračná platforma SOFTPLUS poskytuje používateľovi nadštandardnú voľnosť pri zostavovaní konkrétnej konfigurácie. V tejto súvislosti je veľkou výhodou aj to, že systém je možné jednoducho rozširovať aj po jeho spustení, pričom sa len doplní novopožadovaný funkčný modul. Rovnako ako v iných oblastiach, aj v prípade služieb a retailu možno po implementácii našich produktov očakávať zvýšenie efektivity pracovných postupov a produktivity, čo sa prejaví ako zvýšením ziskovosti, tak aj zlepšením spokojnosti zákazníkov.

Konsolidácia

Jedna spoločná platforma naraz obslúži viacero riešení. Systém nie je zbytočne komplikovaný, čo ocení predovšetkým správca.

Personalizácia

'Nič nie je nemožné.' Urobíme maximum pre to, aby sa vzhľad a funkcionality vášho SOFTPLUS prispôsobili vašim požiadavkám.

Efektivita

Vďaka našim produktom a riešeniam vyťažíte maximum z vašich procesov. To všetko je podložené konkrétnymi číslami a hmatateľnými výsledkami.

Bezpečnosť

Za vznikom platformy SOFTPLUS stojí tím s viac ako 20-ročnými skúsenosťami v odbore zabezpečovacích technológií.

Komfort

Na strane koncového užívateľa aj administrátora systému bol kladený dôraz na vysoký užívateľský komfort a intuitívnosť ovládania.

Automatizácia

Prináša celú radu benefitov, ako sú napríklad rýchlosť spracovania požiadaviek, minimálna chybovosť, optimalizácia personálnych kapacít a prevádzka 24/7.

Technická podpora

„Keby niečo“, nenecháme vás v štychu a v prípade záujmu vám dokážeme poskytnúť nepretržitú technickú podporu

API

Platforma SOFTPLUS podporuje spoluprácu so systémami tretích strán prostredníctvom rozhrania API a je možné pripojiť aj široké spektrum hardvérových produktov.

Mám záujem
o návrh riešenia zadarmo

Prípadové štúdie

Pre lepšiu predstavu o tom, ako naše produkty a riešenia fungujú v reálnych podmienkach, sme pre vás pripravili inšpiratívne prípadové štúdie z rôznych oblastí ľudskej činnosti, kde už bola platforma SOFTPLUS úspešne implementovaná.

Implementácia riešení Softplus Ticketing v prevádzke múzea

15.04.2024 Riešenie služieb a reatilu

Mnohé múzeá sa s narastajúcou popularitou často stretávajú s výzvami súvisiacimi s efektívnym riadením vstupov, kontrolou prístupu a spracovaním údajov o návštevnosti. Tradičné manuálne spracovanie vstupeniek už nezvláda uspokojiť potreby moderného múzea, čo vedie k dlhým radom, nespokojnosti návštevníkov a nedostatočnej informovanosti manažmentu. Aby bolo možné zlepšiť úroveň poskytovaných služieb a zvýšiť efektivitu, padne logicky rozhodnutie implementovať pokročilý softvérový vstupenkový systém. Tento systém musí ideálne zaistiť nielen rýchle a spoľahlivé odbavenie návštevníkov, ale aj poskytovať detailné štatistiky predaja a návštevnosti, čo by malo umožniť lepšie strategické plánovanie.

Dozvedieť sa viac

Manažment nákladných vozidiel v logistickom areáli

15.04.2024 Řešení pro logistiku Riešenia pre administratívne budovy Riešenie služieb a reatilu

Automatizácia a zjednodušenie procesu odbavenia nákladných vozidiel prichádzajúcich do logistického areálu, vďaka nasadeniu nového riešenia so samoobslužným kioskom využívajúcim platformu SOFTPLUS.

Dozvedieť sa viac

Dôverujú nám

„

Ing. Barbora Stachovič Vosátková

Home Gym Bratislava/Malacky, konateľka siete

Rozhodli sme sa v našich dvoch existujúcich fitness centrách v Bratislave a Malackách a v ďalšom pripravovanom implementovať riešenie bezobslužného fitness centra. Webová aplikácia a jej front end je prínosom pre návštevníkov našich fitness centier a rovnako zjednodušuje prácu nášmu manažmentu a tímu, ktorý vo fitness centrách pracuje. So systémom sme spokojní a aj preto ho budeme implementovať v ďalšej z našich prevádzok.

„

Igor Schlesinger

AS Trenčín, marketing manažér Senior

V spolupráci so spoločnosťou TSS sme vyvinuli Cashless systému pre úhrady v našom fanúšikovskom portály a jeho ďalších súčastiach. Na zdokonalení a vývoji tohto systému stále spolupracujeme a snažíme sa ho tak zdokonaľovať. Systém prináša našim fanúšikom zvýšenie komfortu pri návšteve na našom štadióne a to už nielen na futbalových zápasoch ale aj na eventoch inej povahy, ktoré vďaka systému vieme organizovať a pozývať na nich našich zákazníkov a fanúšikov.

„

Aleš Tinka

ATIcomp, s. r. o., konateľ spoločnosti

Riešenie z dielne TSS Group, sme graficky upravili a využili za účelom uľahčenia platobných procesov v dealerskej sieti automobilov koncernu VW a pre ďalšie značky. Dané riešenie poskytuje zákazníkom dealerských sietí vyšší komfort a automatizáciu procesu úhrady pri nákupe náhradných dielov a servise svojich vozidiel.

„

Ing. Ján Stolár

Deltech, a. s., projektový manažér

Spolu s našim dlhodobým partnerom v oblasti zabezpečovacích technológií TSS Group sme u nášho zákazníka AMTB Senica nasadili logistické riešenie, ktoré umožňuje odberateľom a dodávateľom prístup do areálu zákazníka a automatizuje niektoré procesy logistiky pri nakládke a vykládke dodávok zákazníka. Riešenie rovnako automatizuje prístup do areálu pre zamestnancov, služby a servisných partnerov zákazníka.

„

Ing. Milan Valent

LYNX, s. r. o., projektový manažér

Oslovili sme nášho dlhodobého partnera s požiadavkou od manažmentu letiska v Košiciach, ktorí hľadali riešenia, zjednodušujúce procesy na letisku. Spoločne sme vymysleli systém, ktorý automatizuje proces pri skenovaní palubných lístkov cestujúcich a tím zrýchľujú procesy pri prechode cez bezpečnostnú kontrolu a následne pri nástupe na palubu lietadla.

„

Maroš Libiak

Sinatra Cigar Room Zvolen, majiteľ klubu

Od známeho z regiónu som sa dozvedel, že existuje riešenie pre bezobslužné fitness centrá. Po konzultácií a následnej úpravy tohto riešenia sme vyvinuli riešenie aj pre náš pánsky klub a môžeme tak prinášať našim zákazníkom a klubovým členom prístup do nášho Cigar roomu aj mimo otváracích hodín so všetkým komfortom, ktorý patrí k našim štandardne ponúkaným službám. My a rovnako naši zákazníci sú tak vždy spokojní.

Nezáväzná
konzultácia

Obráťte sa na náš tím odborníkov a požiadajte o bezplatnú konzultáciu ohľadom implementácie našich technologických riešení. Sme tu, aby sme vám pomohli dosiahnuť vaše obchodné ciele. Kontaktujte nás ešte dnes.

Napíšte nám

Odoslaním súhlasíte so spracovaním osobných údajov.