Široká univerzálnosť platformy SOFTPLUS umožňuje jej použitie aj v segmente služieb a retailu. Aj v tomto prípade môžeme akcentovať pojmy ako automatizácia, nepretržitá prevádzka, efektivita procesov, optimalizácia či personalizácia a reporting.
Ako už bolo uvedené v úvode – integračná platforma SOFTPLUS poskytuje používateľovi nadštandardnú voľnosť pri zostavovaní konkrétnej konfigurácie. V tejto súvislosti je veľkou výhodou aj to, že systém je možné jednoducho rozširovať aj po jeho spustení, pričom sa len doplní novopožadovaný funkčný modul. Rovnako ako v iných oblastiach, aj v prípade služieb a retailu možno po implementácii našich produktov očakávať zvýšenie efektivity pracovných postupov a produktivity, čo sa prejaví ako zvýšením ziskovosti, tak aj zlepšením spokojnosti zákazníkov.
Nižšie sú uvedené vybrané produkty a moduly, ktoré odporúčame použiť v rámci riešenia určeného pre mestá a obce. Kompletná ponuka produktov je oveľa širšia av prípade potreby je možné ďalšie produkty jednoducho integrovať v rámci platformy SOFTPLUS tak, aby výsledné riešenie maximálne vyhovovalo konkrétnym potrebám zákazníka.
Platobná stanica má podobu dizajnového kiosku, ktorý je osadený technológiami na bezpečné vykonávanie bezhotovostných aj hotovostných platobných transakcií.
Prístupový modul dovoľuje vďaka použitým technológiám – okrem iného kontrolérom a QR čítačkám – vykonávať rýchle overenie prístupových oprávnení. Výsledkom je potom okamžité umožnenie alebo zamietnutie vstupu.
Predstavujeme vám flexibilný a bezpečný systém na správu úložných skriniek, ktorý umožňuje efektívne a pohodlne vyriešiť skladovanie a zdieľanie uložených predmetov v rámci rôznych komerčných i nekomerčných aplikácií.
Pre lepšiu predstavu o tom, ako naše produkty a riešenia fungujú v reálnych podmienkach, sme pre vás pripravili inšpiratívne prípadové štúdie z rôznych oblastí ľudskej činnosti, kde už bola platforma SOFTPLUS úspešne implementovaná.
Mnohé múzeá sa s narastajúcou popularitou často stretávajú s výzvami súvisiacimi s efektívnym riadením vstupov, kontrolou prístupu a spracovaním údajov o návštevnosti. Tradičné manuálne spracovanie vstupeniek už nezvláda uspokojiť potreby moderného múzea, čo vedie k dlhým radom, nespokojnosti návštevníkov a nedostatočnej informovanosti manažmentu. Aby bolo možné zlepšiť úroveň poskytovaných služieb a zvýšiť efektivitu, padne logicky rozhodnutie implementovať pokročilý softvérový vstupenkový systém. Tento systém musí ideálne zaistiť nielen rýchle a spoľahlivé odbavenie návštevníkov, ale aj poskytovať detailné štatistiky predaja a návštevnosti, čo by malo umožniť lepšie strategické plánovanie.
Automatizácia a zjednodušenie procesu odbavenia nákladných vozidiel prichádzajúcich do logistického areálu, vďaka nasadeniu nového riešenia so samoobslužným kioskom využívajúcim platformu SOFTPLUS.
Obráťte sa na náš tím odborníkov a požiadajte o bezplatnú konzultáciu ohľadom implementácie našich technologických riešení. Sme tu, aby sme vám pomohli dosiahnuť vaše obchodné ciele. Kontaktujte nás ešte dnes.