Vedenie mesta/obce hľadá riešenie, ktoré by umožnilo občanom využívať služby zberného dvora, pokiaľ možno v neobmedzenej miere. Prax totiž ukazuje, že nevhodne nastavená otváracia doba odrádza potenciálnych užívateľov-občanov zberného dvora, ktorí následne odpad menej triedia, rizikový odpad končí v nádobách so zmiešaným komunálnym odpadom a v krajných prípadoch sa dokonca snaží odpad ukladať na čierne skládky. Výsledné riešenie by malo priniesť okrem zásadne prístupnejšieho zberného dvora súčasne aj zníženie byrokratickej záťaže úradu i občanov a tiež úsporu personálnych nákladov spojených s obsluhou zberného dvora.
Aj pre toto veľmi špecifické zadanie máme pripravené komplexné riešenie, ktoré úplne pokryje všetky požiadavky zadávateľa. Jadro tohto systému predstavuje špeciálne vyvinutý softvér, ktorý v spolupráci s vhodným hardvérom (RFID karty, čítačky, kontroléry atď.) umožňuje zavedenie automatizovanej prevádzky zberného dvora, resp. dvorov. Systém v stručnosti funguje tak, že občanom mesta/obce sú poverenými osobami vydané prístupové karty, ktoré slúžia na vstup do zberného dvora, pričom každý občan pri vstupe do zberného dvora vykáže, aký druh odpadu, a v akom množstve, chce odovzdať. Platnosť týchto prístupových kariet je možné modifikovať a v prípade neuhradenia miestnych poplatkov je možné kartu jednoducho deaktivovať a danej osobe prístup na zberný dvor znemožniť.
Webové prostredie pre správu systému je intuitívne a vďaka responzívnemu dizajnu tiež užívateľsky prívetivé pri zobrazení na akomkoľvek zariadení. Systém samozrejme umožňuje vykonávať správu užívateľov-občanov a vytvárať celý rad štatistík a reportov.
Po dokončení implementácie systému boli dosiahnuté všetky požiadavky zo strany zadávateľa. Občania samozrejme kladne ocenili možnosť individuálneho prístupu do priestorov zberného dvora v časoch, ktoré im momentálne najviac vyhovujú a nie sú obmedzení pevne danou otváracou dobou. Vďaka tomu došlo k celkovo výrazne zodpovednejšiemu nakladaniu s odpadmi a tiež k redukcii čiernych skládok. To bolo samozrejme s uspokojením kvitované zo strany vedenia mesta/obce, rovnako ako novo získané zaujímavé štatistické údaje a prehľady o nakladaní s odpadmi. "Kladné body" získal obslužný softvér za svoju funkčnosť a zrozumiteľnosť.
Nižšie sú uvedené vybrané produkty a moduly, ktoré odporúčame použiť tejto prípadovej štúdie. Kompletná ponuka produktov je oveľa širšia av prípade potreby je možné ďalšie produkty jednoducho integrovať v rámci platformy SOFTPLUS tak, aby výsledné riešenie maximálne vyhovovalo konkrétnym potrebám zákazníka.
Obráťte sa na náš tím odborníkov a požiadajte o bezplatnú konzultáciu ohľadom implementácie našich technologických riešení. Sme tu, aby sme vám pomohli dosiahnuť vaše obchodné ciele. Kontaktujte nás ešte dnes.